Tabt pung på landevejen
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 28-03-09 16:43

Hej Gruppe,

Jeg tabte min pung her til middag, da jeg lige skulle ud at handle lidt. På
vejen hjem, får jeg så stoppet pungen i den yderste jakkelomme som altid.
Halvejs hjemme opdager jeg så, at jeg ikke fik lynet lommet, og pungen er
væk Alle de sædvanelige plastikkort og lidt kontanter er væk. Så nu tror
jeg aldrig jeg vil bruge mine yderlommer igen. I hvert fald ikke til
værdifulde ting.

Jeg kørte den forholdsvise korte tur igen, men kunne ikke finde den, og
måtte køre hjem, inden tanken var helt tom. Så nu sidder jeg hjemme med min
aftensmad, ingen kontanter og en tom tank på mc'en :-/

Daniel Nielsen - http://daniel-nielsen.blogspot.com

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 17:32

Jeg fandt engang en pung midt på en tilkørselrampe til motorvejen ved Ålborg
, med en del kontanter i + alt det andet , fik ringet hjem og konen
undersøgte , div adrs og bingo der var en
der viste at han var i Ålborg for at handle ja lidt stort ind på Mc , de vil
så ringe til ham og vi fandt ud af at han sikkert kun var 5-10 min foran mig
, så bilen fik ellers noget at leve af og ved Randers indhentede jeg en MC
og han kikkede dælme da jeg viftede med en tegnebog , han fik den på den
næste rasteplads , og tror i på han var glad ;)
PS tak for chokoladen ;) der stod ved fordøren et par dage efter

PE

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-03-09 19:23

PE skrev:
> [...]
> næste rasteplads , og tror i på han var glad ;)
> PS tak for chokoladen ;) der stod ved fordøren et par dage efter

Et fornemt eksemple på eksemplarisk "motorcyklist-opførsel"

+1 til PE

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : René Lønstrup

Dato : 28-03-09 19:20

"Daniel Nielsen" <spam@pivotpoint.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> pungen er væk Alle de sædvanelige plastikkort og lidt kontanter er
> væk. Så nu tror jeg aldrig jeg vil bruge mine yderlommer igen. I hvert

F*ck, hvor surt

(... mente ellers jeg havde advaret dig adskillige gange ...)

> Jeg kørte den forholdsvise korte tur igen, men kunne ikke finde den, og
> måtte køre hjem, inden tanken var helt tom.

Har det været i byen er den sikkert blevet samlet op og rippet for værdier
for længst. Har det været uden for byen, *kan* du være heldig at den ligger
i rabatten et sted.. Bare ikke det sjoveste sted at lede :-/

> Så nu sidder jeg hjemme med min aftensmad, ingen kontanter og en tom tank
> på mc'en :-/

Øv, øv og atter øv...

René Lønstrup (som tabte sin mobil på samme manér sidste år - fandt den dog
igen)
[insert random ingenious quote here...]

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 00:07

Jeg var nu næsten sikker på det var en billist der havde lagt den på taget ,
ved benzinpåfyldning , sku egenligt mærkeligt men var glad da jeg fik at
vide at det var en MCist

Kan huske at den fik lidt extra gas , lidt dumt bagefter det kunne havde
blevet dyrt , men sådan er der jo så meget

PE

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 08:55

Jeg var nu næsten sikker på det var en billist der havde lagt den på taget ,
> ved benzinpåfyldning , sku egenligt mærkeligt men var glad da jeg fik at
> vide at det var en MCist

ak ja, en morgen da jeg var på vej fra det store udland havde jeg lige købt
noget kaffe og hældt over i mit thermokrus. Ungerne blev sat i stolene og
afsted det gik. 50m senere hørte jeg en besynderlig lyd og jeg kunne så se
den uvurderlige morgenkaffe blive spredt på jorden, fordi jeg naturligvis
havde glemt thermokoppen på taget

Mvh TP

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-09 09:25

"tp" <nomail> skrev i meddelelsen
> [...]
> kunne så se den uvurderlige morgenkaffe blive spredt på jorden, fordi jeg
> naturligvis havde glemt thermokoppen på taget

Det problem har jeg løst for mange år siden.
Taget på min bil er til at holde regnvand og andre trælse ting ude af bilen,
derudover har det en rimelig vigtig funktion, nemlig at holde sammen på
resten af automobilet.
Hvis designeren havde lavet taget til afsætningsplads for alt muligt
skrammel ville det have været en halv meter lavere og belagt med ædeltræ
eller marmor.......
Med andre ord : der er ingen, gentager : INGEN, der sætter noget på taget
eller kølerhjelmen på min bil !!! - bare spørg en kollega der lige troede
det var iorden at stille hans lille sportstaske på min kølerhjelm.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Armand

Dato : 29-03-09 10:47

Daniel Nielsen skrev:
> [...]
> På vejen hjem, får jeg så stoppet pungen i den yderste jakkelomme som
> altid. Halvejs hjemme opdager jeg så, at jeg ikke fik lynet lommet, og

Surt show

Tillad mig at afromantisere begivenheden: Eftersom at det er blevet en
beklagelig hverdagsbegivenhed at lommetyve fisker alskens værdier op af
tasker og lommer, hører punge og løse kontanter ikke til i yderlommerne :-|

--
Armand.
(der har haft fornøjelsen at nakke en lommetyv på Vejle station: