Møgvejr ...
Fra : Anders Majland

Dato : 24-03-09 08:48

Forrige uge slog jeg huæ på motoren på xt'en og forgangne weekend fk jeg så
xtz ud af vinterhiet... Så langt så godt ...

Men hvad b**p var det for noget drys der lå ud over det hele omkring
randers/djursland ?

Jeg var da ikke kørt hjemmefra i spåecielt god tid, så det begyndte gurtigt
at knibe med tiden da det hvide stads havde elendig friktion ... Når
baghjulet ikke kan finde greb bare til at holde 60km/t begynder det sjove at
forsvinde ...

Heldigvis klarede det da op igen og jeg nåede færgen til tiden - bare for at
konstatere at den var 20min forsinket ...

Og så var den vask i weekenden nok lidt spilt - nu er den ihvertfald
salthvid

Nu sdder jeg så her og skriver på færgen. Det er en rigtig gyngetur. Det er
ellers ved at være længe siden at jeg har prøvet det sidst... Men så må jeg
jo nøjes med en halv kop kaffe ad gangen....

Når kommandobroen beder en om at blive siddende så mener de det... Og kiosk
og restaurant lyder som det muntre køkken i tivoli .....

Kalenderen siger forår - og har gjort det i flere uger ! Det samme siger
planterne hjemme i haven

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-09 18:08

> Men hvad b**p var det for noget drys der lå ud over det hele omkring
> randers/djursland ?

Åh jah. Sad selv i samme tanke i morges her på djursland. Der var da lidt
hvidt, men ikke slemt. På den anden side, ny mc, så er man lidt sart over
for salt. Tog bilen, og da jeg nåede til Randers. HOLD da kæft glat og
hvidt føre, så det var vist et godt valg. Tilbage igen og nu skinner solen
og ingen sne. Rigtigt forårsvejr

Og så 2 dage fra bakkeåbningen. Kunne forestille mig mange af de langtfra
kommende der springer over...

Mvh TP
R1150RT netop indkøbt
K1200RS til salg