Give-bokse eller lignende...
Fra : John Quist

Dato : 20-03-09 05:21

Nogen der ved om der er forhandlere af ovenstående i Århus-området,
hvor man kan se/røre ved varene inden man køber.

Jeg har en dejlig Bandit 600 fra '98, som jeg gerne vil have en give-
boks bagpå, som min. kan indeholde hjelmen, men jeg vil jo gerne se
skidtet inden køb.

Skal der i øvrigt laves alt muligt fik-um-dik ved maskinen inden
boksen kan sættes på?

Kh. John

Fra : Glavind

Dato : 20-03-09 20:45

John Quist skrev:
> [...]
> skidtet inden køb.
>
> Skal der i øvrigt laves alt muligt fik-um-dik ved maskinen inden

Brdr. Sejr forhandler både Givi og Suzuki

http://www.brdrsejr.dk/

Mvh
Glavind

Fra : John Quist

Dato : 21-03-09 02:00

> Brdr. Sejr forhandler både Givi og Suzuki
>
> http://www.brdrsejr.dk/
>
> Mvh
> Glavind

Tak for linket. Det skal tjekkes ud!

Kh. John

Fra : TWL

Dato : 22-03-09 18:48

John Quist wrote:
> [...]
> skidtet inden køb.
>
> Skal der i øvrigt laves alt muligt fik-um-dik ved maskinen inden

Kør et smut forbi Lystrup, både Probike og Franz Kroon forhandler Givi

Mvh Thomas