lille mc
Fra : marker 1

Dato : 17-03-09 22:22

hvem kan være mig behjælpelig med at få min gammle knallert på nummer
plader 1 kf årgang 1969 den er klar til det hele med syn er der nogen
der kender lidt til omsætnings afgift og skulle nogen ligge inde med
stumper til sådanne slags høre jeg gerne om det 2-3-4-5-6 gear og evt
en pick up tænding skal kunne tåle ca 17000-17800 i rpm

Fra : LasseNC

Dato : 18-03-09 06:51

On Mar 18, 5:21 am, marker 1 <marker1...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> stumper til sådanne slags høre jeg gerne om det 2-3-4-5-6 gear og evt
> en pick up tænding skal kunne tåle ca 17000-17800 i rpm

Den skulle jeg lige have et par gange.

Hvilket mærke og model er det?

Fra : Villy Olsen

Dato : 18-03-09 19:52