Masser af wallpapers af ældre Honda
Fra : Richard

Dato : 17-03-09 14:11

Faldt over denne samling wallpapers hos Honda JP – ganske vist er
flere af dem hjemmemarkedsudgaver med færre cc af modeller, der er
solgt her i landet; men det er vel blot en biting, som Karlsson
sagde

http://www.honda.co.jp/motorcycle-graffiti/wallpaper/index.html
http://www.honda.co.jp/motorcycle-graffiti/wallpaper/index2.html

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : LasseNC

Dato : 17-03-09 16:21

On Mar 17, 9:10 pm, Richard <rpaderich...@netscape.net> wrote:
> [...]
> flere af dem hjemmemarkedsudgaver med færre cc af modeller, der er
> solgt her i landet; men det er vel blot en biting, som Karlsson

Sweet!

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-03-09 08:44

Richard wrote:
> [...]
> flere af dem hjemmemarkedsudgaver med færre cc af modeller, der er
> solgt her i landet; men det er vel blot en biting, som Karlsson

Takker - så fik jeg endelig et billede af CB400 Four til samlingen. Min
første "rigtige" MC efter MZ TS150.

P.S. Husk et blanktegn efter -- i signaturadskilleren - så'n : "-- "

--
vh
Torben