Hjelm i Honda 35 liter sidetaske
Fra : Jacob

Dato : 17-03-09 13:29

Hejsa
Jeg har netop erhvervet mig en Honda VFR 800 til at afløse min
Kawasaki ER6f... Jeg skal til Odense og hente den i morgen. Jeg fik
mig en Schuberth hjelm med i købet og skal derfor have den gamle hjelm
med hjem.
Jeg har fået monteret originale 35 liters sidetasker og mit spørgsmål
er så om der kan være en hjelm i en sådan taske??
Håber I kan hjælpe.

--
Jacob
Kawasaki ER6f ABS '06

fra i morgen

Honda VFR800 '08

Fra : Anders Majland

Dato : 18-03-09 11:01

> Jeg har fået monteret originale 35 liters sidetasker og mit spørgsmål
> er så om der kan være en hjelm i en sådan taske??

Kender ikke de originale tasker - men jeg tror at det er i underkanten. Tag
og ring til forhandleren og bed ham undersøge det ...

Eller så spænd den fast på sædet med en flok elastikstropper.

Iøvrigt tillykke med cyklen

/A

Fra : Jacob

Dato : 19-03-09 06:55

> Eller så spænd den fast på sædet med en flok elastikstropper.
>
> Iøvrigt tillykke med cyklen
>
> /A

Mange tak!
Hjelmen kunne lige være der....

I øvrigt kan jeg sige at dagen i går var utroligt smuk og cyklen kører
som en drøm!

--
Jacob
Honda VFR800 '08