Reminder.
Fra : Armand

Dato : 16-03-09 20:22

Nu er der bestilt fadøl i stride strømme, og mad for en formue, så lad
nu være at glemme lørdagens meet'n greet -lejlighed!

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-03-09 08:55

> Nu er der bestilt fadøl i stride strømme, og mad for en formue, så lad
> nu være at glemme lørdagens meet'n greet -lejlighed!

Vi kommer 5 fra PMC. Bl.a. Moller, Bunk og jeg.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : dots

Dato : 17-03-09 11:17

> Nu er der bestilt fadøl i stride strømme, og mad for en formue, så lad nu
> være at glemme lørdagens meet'n greet -lejlighed!

Hva tid åbnes døren ?

Det skulle selvfølgelig vise sig at netop den 21. er det Generalforsamling i
Mudderklubben ... Arrgh.
Men jeg er på de kanter med min ponyHonda allerede fra fredag aften, såe
kigger gerne ind og gratulerer fødselsdagsbarnet, jeg kan bare ikke blive
til fuldt program

dots

Fra : Armand

Dato : 17-03-09 15:58

dots skrev:

> [...]
> kigger gerne ind og gratulerer fødselsdagsbarnet, jeg kan bare ikke blive

Fra 13.oo til klokken:røv!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 18-03-09 00:37

Armand skrev:

> Nu er der bestilt fadøl i stride strømme, og mad for en formue, så lad
> nu være at glemme lørdagens meet'n greet -lejlighed!

Og det er lige gået op for mig at Jesper Hedegaard nærmest er
selvskrevet til at møde op!

JESPER??

--
Armand.

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 18-03-09 09:30

> Og det er lige gået op for mig at Jesper Hedegaard nærmest er selvskrevet
> [...]

Orv - det er sgu længe siden jeg sidst er blevet inviteret med bare på gund
af min ringe alder
Og lige siden du postede den første opfordring til at møde op har det ærgret
mg at den dag længe har været afsat til en familie-ting. Og jeg bliver
_ikke_ popuær på ige at smutte forbi en time - vi bor i Kbh og vor sceance
sker også her i Kbh, såehhh.....sådan en bare-lige-en-time + frem-og-tilbage
tar' hurtigt resten af dagen.
Been there - got the T-shirt...og det blå øje
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejet spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Armand

Dato : 18-03-09 21:54

Jesper Hedegard skrev:

> [...]
> Og lige siden du postede den første opfordring til at møde op har det ærgret
> mg at den dag længe har været afsat til en familie-ting. ..

Surt sjow

--
Armand.

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 18-03-09 21:59

> Surt sjow
>
> --
> Armand.

Ja - men i skal sgu nok få det sjow

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-03-09 08:23

Armand wrote:

> Nu er der bestilt fadøl i stride strømme, og mad for en formue, så lad
> nu være at glemme lørdagens meet'n greet -lejlighed!

Sgu! Ville gerne - kan ikke få det til at hænge sammen. F@ndens god
lejlighed ellers - ha' en fantastisk dag, og stort tillykke herfra

--
vh
Torben

Fra : Flemming Disc

Dato : 21-03-09 16:48

> Sgu! Ville gerne - kan ikke få det til at hænge sammen. F@ndens god
> lejlighed ellers - ha' en fantastisk dag, og stort tillykke herfra

Ja, jeg vil da også sige tillykke med at du er kommet ind i de voksendes
rækker

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 23-03-09 19:46

Torben Scheel skrev:

> Sgu! Ville gerne - kan ikke få det til at hænge sammen. F@ndens god
> lejlighed ellers - ha' en fantastisk dag, og stort tillykke herfra

TNX - Også til Disc!

Det løb op i 6 fustager plus det løse; fuldt klubhus hele dagen og risko
for høreskade sådan som folk knævrede på kryds og tværs, så det var nok
en succes i såvel gæster som mine øjen!

Tak for DFM-fremmøde til Peter og ikke mindst Pimser-flokken, der til
overflod begavede mig med et fyldigt CBR600 servicekit (incl. NGK-rør!!!!)

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-03-09 07:57

> Tak for DFM-fremmøde til Peter og ikke mindst Pimser-flokken, der til
> overflod begavede mig med et fyldigt CBR600 servicekit (incl.
> NGK-rør!!!!)

Tak for sidst. Servicekittet bestod naturligvis mest af kædespray og
rengøringsmidler, da der jo intet er at lave på en CBR

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-03-09 15:14

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> Tak for sidst. Servicekittet bestod naturligvis mest af kædespray og
> rengøringsmidler, da der jo intet er at lave på en CBR

Burde der ikke have været en "æske"/dåse med en "nar" på en fjeder - der
sprang af dåsen når denne åbnes - blot for at tilføre bare lidt
"spænding" og "karakter" til ejerskabet

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 24-03-09 15:48

J.C.Kløve skrev:

> Burde der ikke have været en "æske"/dåse med en "nar" på en fjeder - der
> sprang af dåsen når denne åbnes - blot for at tilføre bare lidt
> "spænding" og "karakter" til ejerskabet

Det var såmænd spændende nok - Rengøringsmidler er jo ikke dét jeg er
mest ind i!
Og så drejer det sig om noget "sprøjt-på-og skyl-af" i en stor
blomstersprøjte, som er head on the nail omkring min mc-soignering

--
Armand.

Fra : Tourer

Dato : 27-03-09 16:55

> [...]
>
> Tak for DFM-fremmøde til Peter og ikke mindst Pimser-flokken, der til
> overflod begavede mig med et fyldigt CBR600 servicekit (incl. NGK-rør!!!!)

Tak for sidst Armand. Det var en god fest / meet'n greet du holdt .
Blot en skam der ikke var flere med fra D.F.M., men det var bestemt ikke din
skyld. Du havde inviteret i god tid.

--
Peter
FJR1300A & FZ6 Fazer S2