Biltema tasker
Fra : Dak

Dato : 16-03-09 19:11

Nogen som har prøvet deres sidetasker samt tanktaske? synes de er
billige og skal bruge nogen som kan holde til en uges ferie i sverige.
regner med de kun skal holde max 2-3 ture i alt.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Beast

Dato : 17-03-09 13:03

De er billige og virker, men forvent ikke god kvalitet til den pris!

Har en lukkemekanisme til selve tasken jeg ikke helt har forstået
logikken i (men det er sikkert bare mig).

Plastik spændebeslag ser noget skrøbelige ud, men de har da holdt
indtil nu ;)

Har ikke kørt i rigtigt regnvejr så jeg kan ikke udtale mig om denne
del.

De skal nok holde 2-3 ture.