Ekspansionsgummi til barends...
Fra : John Quist

Dato : 16-03-09 08:32

Halløj.

Er der nogen af jer gutter (m/k) der ved, om man kan få de gummi-rør
løse, som sidder inde i styret og ekspanderer, når man skruer barends
på?

På min Bandit fra '98 er den venstre barend helt løs og det skyldes
dette gummirør.

Måske endda der var én, som havde en ekstra?!? Styrret er originalt og
har en indre diameter på Ø = 18 mm.

Kh. John

Fra : André S Hansen

Dato : 16-03-09 16:28

"John Quist" <gertbent@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Ellers er det vel bare at tage en fra dem her

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1723&iItemId=152500

Mvh

André S Hansen
CBR1000F

Fra : John Quist

Dato : 17-03-09 00:22

> Ellers er det vel bare at tage en fra dem her

> [...]

For Katten da - André.

Dem havde jeg overhovedet ikke set! 1000 tak for det - og jow da. Dem
nopper jeg...

Kh. John