14 måneder.. (afgiftsrefusion)
Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-09 08:38

Så fik skat arbejdet sig ned til min sag - Anne Mettes NTV '93 der blev
betalt afgift på d. 11/1 2008. Deres refusion er dateret 11/3 2009.

Men at der kom >5000 retur havde jeg ikke turdet håbe på - selvom jeg
synes at afgiften var urealistisk høj.

Nu har maskinen stået os i ~42.000,- - det er vel OK for en 100%
original NTV med <10.000 på speedo, og med ganske få skønhedsfejl.

--
vh
Torben

Fra : Richard

Dato : 17-03-09 14:03

Tillykke Torben,

On 16 Mar., 08:38, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:
> Men at der kom >5000 retur havde jeg ikke turdet håbe på - selvom jeg
> synes at afgiften var urealistisk høj.

Yes, det antyder, at min endnu ældre VF1100S bliver næsten gratis i
afgift

> Nu har maskinen stået os i ~42.000,- - det er vel OK for en 100%
> original NTV med <10.000 på speedo, og med ganske få skønhedsfejl.

Ja, det kan ikke være galt; samtidig et bevis på, at brugtimport i
nogle tilfælde også godt kan betale sig, ikke bare give en ønsket
model/udstyrsvariant/stand. Og en del af forklaringen på, hvorfor
brugtmarkedet er så trægt / presset i pris herhjemme

Håber I får glæde af NTV'en i mange år

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
http://www.dfmc.dk/?id=132