Muahahaa ha ha ha
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-03-09 15:11

Fra : Peter Z

Dato : 15-03-09 16:07

Fra : Leif

Dato : 15-03-09 18:18

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 15-03-09 19:03

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen
news:49bd3860$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Peter Z" <pzn@privat.dk> skrev i meddelelsen
> news:49bd199c$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> ??????
>> første tur i år ?
>
> Lige som den første golfrunde....
> Mvh, Leif

Eller den første undermåler i utæte waders i går. (Nå så var årets første
tur på bimsen noget sjovere) Godt at der ikke var radar ude på landevejen

Henrik D

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-03-09 17:26

Henrik Damgaard skrev den 15 mar 2009 i
Godt at der ikke var radar ude på landevejen

Det var der! Og så lige ved spisetid, det må ha´været en snuppejensen
efterlønner der ik´sku´ind og spise på stationen

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 16-03-09 18:18

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i meddelelsen

> Det var der! Og så lige ved spisetid, det må ha´været en snuppejensen
> efterlønner der ik´sku´ind og spise på stationen

Blev du "skudt"??
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 17:40

On Sun, 15 Mar 2009 15:11:02 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

Tænkte de fa'me nok. Spottet ved Ellidshøw

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-03-09 18:08

Orla Pedersen skrev:
> On Sun, 15 Mar 2009 15:11:02 +0100, "J.C.Kløve" wrote:
>

> Tænkte de fa'me nok. Spottet ved Ellidshøw

den vej kom jeg godt nok

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 18:18

On Sun, 15 Mar 2009 18:08:04 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> den vej kom jeg godt nok

Jeg vil så undlade at fortælle, hvad Du havde gang i dér.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 21:34

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Dun@nt
> 1KSFau Hvidguld
> DFMC: http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC

Oooooohhh - Aaaaaaarghhh

Venter på oliefilter fra Louis... Havde fa.... glemt at jeg ikke havde flere
på lager...

Så har store abstinenser jeg forsøger at kontrollere!

Det der udbrud gør det slet ikke bedre....

--
Mvh,
Allan

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-03-09 22:07

J.C.Kløve wrote:

Jeg har det samme fjogede smil på.. Den gamle kørte sine første små 100
km i dag.

--
Ole Hansen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 15-03-09 23:56

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

Først nu?

Kai, med møgbeskidt Retter....
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-09 08:15

J.C.Kløve wrote:

NTV startet op lørdag, 25km kørt - status OK, fruen kan bare komme i gang.
FJ startet op lørdag, 25km kørt - status - den har ikke helet de fejl
der var da jeg satte den ind.
TDM har været på gaden onsdag, fredag, lørdag og i dag. Status OK
MuZ står og skammer sig, og har spildt ned af sine forben. Hvis den
lovede nattefrost kommer er det muligt at den får plade på før efteråret.

--
vh
Torben