MotoGP på dansk tv
Fra : Matus

Dato : 15-03-09 12:43

Er der en dansk tvkanal, der viser MotoGP?

Fra : Matus

Dato : 15-03-09 12:45

Jeg fik måske ikke spurgt rigtigt - er der nogle af kanalerne i TDCs kabel
tv pakker, der viser MotoGP

Fra : MKS - 74

Dato : 15-03-09 13:18

On Sun, 15 Mar 2009 12:45:09 +0100, "Matus" <matus99@yahoo.com> wrote:

>Jeg fik måske ikke spurgt rigtigt - er der nogle af kanalerne i TDCs kabel
>tv pakker, der viser MotoGP

Jeg ved ikke hvilke kanaler der i TDC's forskellige pakker, men den
nye kanal TV3 Puls skulle sende det, kvaliteten (kommentatorer,
indhold osv) er stadig uafklaret -

http://www.tvguide.dk/nyheder/2009-01-30/TV3+Puls,+ny+kanal+med+bl.a.+F1/

http://www.tv3.dk/content/view/19983/2288/

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : ihjelkeld

Dato : 15-03-09 13:23

http://www.viasat.dk/Nyheder/Nyheder/menu-id-56.html
sakset herfra:
TV3 PULS præsenteres først i sin helhed i starten af marts måned - men det
kan allerede nu afsløres, at kanalen byder på VM-kvalifikationskampen i
fodbold mellem Malta og Danmark lørdag den 28. marts. Dagen efter er der
sæsonpremiere i Formel 1. På TV3 PULS vil motorsporten få en intens
tv-dækning, og et af trumfkortene er racerkører Tom Kristensen som Formel
1-ekspert.
****Motorcyklernes kongeklasse Moto GP vises også på kanalen.

På YOUSEE vises 3PULS på ekstra kanalen, fra d. 23. marts og året ud
http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=20194

Ihjelkeld

Fra : VagnBroby

Dato : 19-03-09 07:20