til dem der er træt af MCG
Fra : S.B.

Dato : 11-03-09 23:15

Er der et nyt forum, hvor der allerede er massere af mc'ister oprettet på

http://www.motorcykelforum.dk/

Her er ikke den samme censur som i MCG og siden har allerede et samarbejde
med MagaCin.dk

Kig forbi og hils på

Søren

Fra : Per V. Misser

Dato : 11-03-09 23:28

Hej
"S.B." skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.motorcykelforum.dk/
>
> Her er ikke den samme censur som i MCG og siden har allerede et

Hvad er MCG, som der åbenbart er censur på, og hvad er MagaCin for en slags
læskedrik??

--
Per V. Misser

Fra : S.B.

Dato : 11-03-09 23:35

"Per V. Misser" <per_misser@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvad er MCG, som der åbenbart er censur på, og hvad er MagaCin for en
> slags læskedrik??
>
> --
> Per V. Misser

MCG er motorcykelgalleri, hvor de er meget strikse med hvad man skriver,
eller er i hvert fald blevet det.
Man må f.eks ikke hænge en forhandler ud hvis han laver noget skidt, og slet
ikke hvis han også har annonce på deres side

http://www.motorcykelgalleri.dk/

MagaCin er det motorcykel program der kører over DK4 lavet af en flok glade
danskere, og lavet ret godt.
samme udsendelse kan downloades fra deres side af
http://magacin.dk/

Søren

Fra : Per V. Misser

Dato : 12-03-09 01:23

Hej igen
"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> glade danskere, og lavet ret godt.
> samme udsendelse kan downloades fra deres side af

Tak for info og link. Jeg kigger på det. Generelt er vi en del herovre i
det mørke som ikke gider kabel eller fiber TV, og så kommer nogle udsagn jo
nemt til at hænge i luften eller være indforståede..

Hilsener
--
Per V. Misser
CX500E82

Fra : PMH

Dato : 12-03-09 08:17

> [...]
> det mørke som ikke gider kabel eller fiber TV, og så kommer nogle udsagn
> jo nemt til at hænge i luften eller være indforståede..

ØØhhh...
Begge omtalte links, motorcykelgalleriet og MagaCin.dk er noget
der foregår på nettet (du ved det nye der hedder internet)..

Det har ikke noget at gøre med hverken kabel TV eller fiber TV..

Fra : Veset

Dato : 13-03-09 11:50

On Thu, 12 Mar 2009 08:16:45 +0100, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

> [...]
>der foregår på nettet (du ved det nye der hedder internet)..
>
>Det har ikke noget at gøre med hverken kabel TV eller fiber TV..

Men det har DK4 :P

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : PMH

Dato : 13-03-09 16:55

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Men det har DK4 :P
>
> --

På DK4 hedder det mctv, det er noget helt andet..
www.mctv.dk

MagaCin kører ikke på DK4.
Men de har taget et navn der ligner.
www.tvmc.dk

Det gør ikke forvirringen mindre..

På DK4 (McTv) er det med Mick Østergård.
TvMc på nettet er med Tommy Rønn i spidsen.

De lavede noget fælles for ikke så længe siden, men der kom vist
lidt grus i maskineriet.
Man kan læse lidt om det på deres forside, altså www.mctv.dk
ikke www.tvmc.dk )

Mvh
PMH

Fra : OV0VO

Dato : 12-03-09 13:17

On Wed, 11 Mar 2009 23:35:15 +0100, S.B. <sobo@[slettes]> wrote:

> [...]
> Man må f.eks ikke hænge en forhandler ud hvis han laver noget skidt, og slet
> ikk hvis ha også har annonce på deres side

Jeg synes at lidt selvcensur kan være godt en gang imellem. Det
er alt for nemt at "hænge" en forhandler/værksted ud på et
internetforum hvis man føler sig dårligt behandlet. Forhandleren
har ikke en jordisk chance for at forsvare sig, og der bygges meget
nemt op hetz mod ham.

Jeg har kigget på dette forum du reklamerer for, og jeg synes ikke
det er særlig interessant. Jeg ser ikke lige hvordan diskussionerne
dér skiller sig ud fra andre fora.

Fra : MicJen

Dato : 12-03-09 07:40

Der findes jo også allerede http://dmcn.dk/ hvor man kan komme med
anmeldelser af såvel forhandlere som motorcykler.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 17:37

> Er der et nyt forum, hvor der allerede er massere af mc'ister oprettet på
>
> http://www.motorcykelforum.dk/
>
> Her er ikke den samme censur som i MCG og siden har allerede et
> samarbejde med MagaCin.dk

Tjaaa, i mine gammeldags øjne er det noget skidt med alle de fora over det
hele.
Hvad er der galt med denne gruppe?
Ingen censur og gratis.

Alle de fora der oprettes er bare med til at sprede brugerne så der bliver
færre hvert sted.

Leve UseNet.

/Allan

Fra : S.B.

Dato : 12-03-09 17:58

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ingen censur og gratis.
>
> Alle de fora der oprettes er bare med til at sprede brugerne så der bliver

Lidt svært at poste et billede herinde

/S

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 18:53

On Thu, 12 Mar 2009 17:57:58 +0100, S.B. wrote:

> Lidt svært at poste et billede herinde

Og ? Der er en million-milliard steder at uploade et billede, og så linke
herfra.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 20:27

meddelelse news:1ty2jn8wzz30l$.1kpzx6pw1mgd.dlg@40tude.net...

> Og ? Der er en million-milliard steder at uploade et billede, og så linke
> herfra.

F.eks. binær grupperne.....!!!

Jeg savner iøvrigt virkelig en RC gruppe. Jeg kigger selvfølgelig i RC
galleri, men det er sgu ikke særlig overskueligt.
En news-reader er lavet til det her, og er langt bedre end alle de der
web-fora.

/Allan

PS. Jeg er heller ikke på Facebook, og jeg har ingen messenger!!!!!!!

Fra : Anna Margrethe Ander~

Dato : 13-03-09 09:12

On 2009-03-11 23:14:50 +0100, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> said:

> [...]
>
> http://www.motorcykelforum.dk/
>
> Her er ikke den samme censur som i MCG og siden har allerede et samarbejde

Tak for tippet... synes godt nok det bliver ved med at være blå stue på
MCG ;-( ... og så lige i Marts hvor alle burde være glade... trist..

Anna

Fra : PMH

Dato : 13-03-09 17:00

"Anna Margrethe Andersen" <noname@noone.com> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet... synes godt nok det bliver ved med at være blå stue på
> MCG ;-( ... og så lige i Marts hvor alle burde være glade... trist..
>
> Anna

Ja det har da godt nok taget fuldstændig overhånd de sidste
par dage..
Folk bliver "frosset" for at sige deres mening, tråde bliver slettet
når der står ting som ikke passer admin's..
Og folk sviner generelt hinanden for mere end godt er.

Syntes ellers de ting førhen var forbeholdt bilgalleriet's tosser..

PMH

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 02:21

Vedr MCG

Jeg var en af dem der blev frosset , ja smidt ud kan man sige fordi jeg
kritiserede at de læser ens Privat mail man kan sende hinanden derinde , og
da de blev taget med fingerne i kagedåsen så blev jeg sku gal , og sagde min
mening

Så var det UD !!!

Jeg mener nu heller ikke at man skal kunde hænge andre private/forhandler ud
og selv være anonym i tråden

Men det nye forum www.motorcykelforum.dk ser da ud til at køre fint over 500
bruger nu og bare idag er der kommet 10-15 stykker til , og det er de aktive
inde fra MCG der åbenbart flytter

Vedr http://tvmc.dk/forside.htm synes jeg de gør det godt især i program 7 ,
hvor ham med Dragbiken gør en god figur ;)

PE

x112kvik4u (a) dotcomprik.(DK)

Fra : PMH

Dato : 17-03-09 12:42

"PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> skrev i en meddelelse

> [...]
> kritiserede at de læser ens Privat mail man kan sende hinanden derinde ,
> og da de blev taget med fingerne i kagedåsen så blev jeg sku gal , og

Det ser ud som om datatilsynet er draget ind i sagen, og en
politianmeldelse er på tale.

Artiklen er skrevet af Tommy Rønn.
Hans program MagaCin.dk, samarbejder med motorcykelforum.dk.

Så man kunne godt mistænke en skjult dagsorden der..

PMH

Fra : PMH

Dato : 17-03-09 12:43

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ud som om datatilsynet er draget ind i sagen, og en
> politianmeldelse er på tale.

Glemte lige linket.
http://fpn.dk/motor/mc/article1634976.ece

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-09 01:02

De er meget tæt på at lave en ny
Skal vi kalde det en Harms , og de forsætter med at kvaje sig sletter tråde
, laver nye regler , ja uden at sige noget noget , men alt er der jo taget
Print af
Og her bagefter sige det står jo i reglerne , nej det gjorde det jo så ikke

PE