Cagiva?
Fra : MicJen

Dato : 11-03-09 22:18

Hej

Jeg har luret lidt rundt på nettet, men har ikke kunnet finde meget om
Cagiva i DK.

Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om dem.

Nogen der kender noget til det?

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-03-09 22:21

Prøv www.ducati.dk

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : y2j66_99@yahoo.dk

Dato : 13-03-09 10:17

Kigger du på en bestemt model?

Umiddelbart vil jeg sige at det er svært at finde noget mere sjovt/
opsigtvækkende til pengene.

Jeg havde en Planet to-takter i et par år "i mine unge dage", og
fortrød aldrig købet.

Fra : MicJen

Dato : 14-03-09 06:59

Ja, jeg har kig på en raptor.