handel gå tilbage
Fra : perhirshals@hotmail.~

Dato : 11-03-09 11:51

jeg skrev for nogen tid siden, ang problemer med min suzuki m800, købt
den04.07. 2008. suzuki danmark, så sig endelig tid til at komme til
carstens mc i varde,han skulle komme "helt" fra silkeborg, det tog ham
3 uge før han kunne komme så langt!!! Det møde var en meget dårlig
oplevelse, der var ikke noget galt med suzuki, meget lille mand men
sikke en stemme han havde, jeg havde 27 punkter, de fleste blev"
besvaret"sådan er det bare, også der hvor der aldrig havde været
maling!!!! andre ting var dårlig vedligeholdelse, og rust på
forcroming kunne jeg bare fjerne medAurosol. Mange steder løse
strips,med det resultat at der ingen lak eller maling er, jamen dem
skulle man da selv stramme en gang i mellem, mente undermåleren. Så
tændte jeg og spurgte ham hvor tit man lige har tanken af,og begge
sidedæksler af, jeg har trods alt kun kørt på den i godt 4 mdr. men i
den tid har jeg været til service 3 gange!! hvor de har haft tanken af
hver gang. så ville han sørme ikke snakke med mig mere, uanset hvad
han gjore for mig ville jeg aldrig blive tilfreds,mente han, han havde
ikke tilbudt mig noget på det tidspunkt, men det skal jeg love for han
gjore vi kunne lave en tilbage købs aftale,og da jeg spurgte om hvad
det så var, sagde han at han ikke kunne huske om det var 2 eller
2,50kr pr km. er der nogen i det her forum der ved noget om det, for
der står godt nok en Yamaha på min ønskeseddel igen.

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 11-03-09 19:55

<perhirshals@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg har ikke læst din tidligere tråd, så den kender jeg ikke.
Mon ikke det var en idé at kontakte FDM for at få hjælp.
Hvis ikke du er medlem, så forsøg alligevel om ikke de kan hjælpe, hvis du
melder dig ind.
Hilsen Matthias

Fra : claus b.p.

Dato : 12-03-09 14:00

perhirshals@hotmail.com wrote:
> [...]
> 2,50kr pr km. er der nogen i det her forum der ved noget om det, for
> der står godt nok en Yamaha på min ønskeseddel igen.

Trist historie. Det er meget normalt at man betaler et beløb pr. km. ifb.m.
tilbagekøb, og 2-2,50 kr lyder ikke urimeligt. Du har vel heller ikke brændt
ret mange km. af på den, når den har været på værksted så meget. Tag hvad du
kan få, vær glad for at sagen bliver ordnet, og skynd dig at komme over det.
Livet er for kort til at ærgre sig.

/Claus

Fra : Rasmus

Dato : 14-03-09 10:15

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> wrote in

> [...]
> værksted så meget. Tag hvad du kan få, vær glad for at sagen bliver
> ordnet, og skynd dig at komme over det. Livet er for kort til at ærgre

Yeps Cut your losses, and get out!

Fra : Armand

Dato : 16-03-09 20:14

perhirshals@hotmail.com skrev:

> .......................Det møde var en meget dårlig
> oplevelse, der var ikke noget galt med suzuki, meget lille mand men
> sikke en stemme han havde....

Hæ!
Dét lyder umiskendeligt som Suzuki-sjæferen Jesper Reinhardt i egen høje
person :-/
Hvis det er hám der mødte op efter lang tids venten har det sikkert
været fordi ingen anden ved Suzuki gad forsøge at forsvare braset og at
háns facon i realiteten var den eneste der kunne stå imod faste
kundekrav

--
Armand.