Multifunktionsprintere/scan/fax m.m.
Fra : Remmen

Dato : 29-07-01 19:59

Hej,

Min laserprinter er gået i udu og skal derfor skiftes. Nu har jeg ikke
det samme udskriftsbehov som da jeg studerede så jeg tror en inkjet vil
være ganske ok. Men jeg kunne også godt bruge en scanner/fax og så ser
sådan en multifunktionsting ret handy ud når skrivebordspladsen ikke er
så stor. Er der nogen, som har gode/dårlige erfaringer med sådanne
maskiner? Jeg er ligeglad med mærket og har omkring kr. 4.500,- at
spendere.

Lars

Fra : Klaus

Dato : 29-07-01 22:35

"Remmen" <remmen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> så stor. Er der nogen, som har gode/dårlige erfaringer med sådanne
> maskiner? Jeg er ligeglad med mærket og har omkring kr. 4.500,- at

En HP G85 vil nok dække dit behov. Det er godt nok en "professionel"
løsning.
Du kan i øjeblikket få en HP officejet PCS500 for knap 2000. Den er så uden
fax, men det kan erstattes af et fax-modem, hvis man ikke har behov for at
modtage fax når man ikke er ved maskinen.
Klaus