AQUA KIT 120 V - Byttes for zelman ( kobbe~
Fra : Robert B Andersen

Dato : 29-07-01 19:54

Hej alle sammen ,.
Sorry, jeg ved godt at det er of topic at skive here til , mig da det er jer
som er mål gruppen...

Jeg har et Aqua kit 120 V fra coolerkit.dk Alt er OK og fungere 100 % !
Ønskes Zelman kobber køler. / Bytter :)

Jeg bor i Aalborg C.
Hvis det er interesse kan du også komme forbi hos mig og se på sagerne .

Jeg har ikke adgang til internet lige for tiden, ( bruger en vens puter ) så
kan du ringe til mig på
Alexander : 22416845

Fra : Robert B Andersen

Dato : 29-07-01 20:34