MS Windows
briani 27239
Folder view muligheder?
Fra : Mark Jensen

Dato : 31-03-09 21:14

Jeg har windows XP

Jeg er garenteret dårlig til at formulere mit problem.

Kort sagt - jeg har et biblitek fyldt med underbiblioteker med små
filmklip.

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne skrive en kort kommentar
til indholdet af bibliotekerne (som så kan ses i Detail view i
explorer)men det er ikke rigtigt muligt. Jeg har "details" på i view
og har tilføjet "comments" men hvordan kommer jeg til at kunne skrive
i dette felt.

Havde det været én fil ville jeg kunne have tilføjet en kommentar ved
at klikke på summary i egenskaber (og advancecd) men den mulighed er
der ikke ved biblioteksoversigt.

For så vidt at det var muligt viljje jeg gerne lave en ekstra fil inde
i bibliotekerne hvis jeg så kunne få lov at ændre i feltet "comments"
i oversigten.

Men det er umuligt at tilføje felter, som jeg kan ændre i(vel at
mærke) i oversigten. Eller hvad?