MS Windows
briani 27239
Windows 7
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-03-09 16:53

hejsa
Jeg har en ven som har prøvet Windows 7, men
blev træt af den efter et par dage, nu vil han så
gerne prøve den igen, kan han installere den igen?

Han har den på en dvd,, også serienummeret.
Hvad med aktivering?.

--
Hans Otto

Fra : Preben Andersen

Dato : 25-03-09 17:09

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> blev træt af den efter et par dage, nu vil han så
> gerne prøve den igen, kan han installere den igen?
>
> Han har den på en dvd,, også serienummeret.

Hvorfor prøver han ikke bare?
--
mvh/Preben

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-03-09 17:43

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> "Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor prøver han ikke bare?
> --
> mvh/Preben

Godt spørgsmål, jeg ved det ikke.

--
Hans Otto Nielsen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 25-03-09 17:50

> [...]
> blev træt af den efter et par dage, nu vil han så
> gerne prøve den igen, kan han installere den igen?
>
> Han har den på en dvd,, også serienummeret.

Ingen problem i det.
Har selv gjort det et par gange.
Bc

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-03-09 17:55

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i meddelelsen

> "Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen problem i det.
> Har selv gjort det et par gange.
> Bc
Hejsa Bjarne
Tak for svar, jeg lader det gå vider til
min ven..

--
Hans Otto Nielsen