port 27015 ?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 29-07-01 19:20

Hvad kan der gemme sig bag Port 2701 den er blevet bombarderet de sidste par
timer, af servere fra hele verden ??

Mvh
'
KA

Fra : Christian Andersen

Dato : 29-07-01 19:27

Klaus Andersen wrote:

>Hvad kan der gemme sig bag Port 27015 den er blevet bombarderet de sidste par
>timer, af servere fra hele verden ??

Det er et eller andet onlinspil. Jeg mener det er Quake.

--
..signature

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 29-07-01 20:03

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3b64539e$0$5998$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad kan der gemme sig bag Port 2701 den er blevet bombarderet de sidste par
> timer, af servere fra hele verden ??

Det plejer at være spillet Half Life (Counter Strike)

mvh
Lars

Fra : RaYmAn

Dato : 29-07-01 22:27

> Hvad kan der gemme sig bag Port 2701 den er blevet bombarderet de sidste
par
> timer, af servere fra hele verden ??
Halflife
Umiddelbart ville jeg tro at du har kørt en halflife server der så har
kontaktet deres hovedservere og inkluderet dig i listen..Dette gør så at en
masse servere/clienter kan se dig..
Burde være så simpelt som det..
Mvh Jens Andersen

Fra : -= Texas =-

Dato : 30-07-01 11:08

Ligger der ikke mange ting på port 27015 ?
Jeg mener også programmet Kazza bruger porten.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 30-07-01 16:00

In article <3b64539e$0$5998$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Klaus
Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote:

> Hvad kan der gemme sig bag Port 2701 den er blevet bombarderet de sidste
> par timer, af servere fra hele verden ??

Har du lige skiftet ip?

Måske har den mand der har haft din ip før kørt spilserver.

/Bo

Fra : Klaus Andersen

Dato : 30-07-01 21:08

"Bo Simonsen" <paltas_nospam_@geekworld.dk> skrev i en meddelelse

> Har du lige skiftet ip?
>
> Måske har den mand der har haft din ip før kørt spilserver.
>
> /Bo

Jeg får en ny IP hver dag - og nej jeg har ikke spillet Half Life - men dit
forslag lyder sansynligt

Mvh og tak til alle

KA