MS Windows
briani 27239
Fjerne Bluetooth?
Fra : ___P.Sir

Dato : 20-03-09 08:49

Hvordan slår man "bluetooth steder" fra? Har tidligere haft en bluetooth
dongle i usb port, men ikke mere. Men jeg kan ikke blive fri for genvejen på
skriveborden? Vil ikke bare lade sig slette...!? windows XP home, sp3.
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Per

Dato : 20-03-09 10:00

___P.Sir wrote:
> [...]
> bluetooth dongle i usb port, men ikke mere. Men jeg kan ikke blive
> fri for genvejen på skriveborden? Vil ikke bare lade sig slette...!?

Har du prøvet at gå i enhedshåndtering og så slette BT der ?

Så sletter den sikkert genvejen eller du kan gøre det manuelt bagefter.

Dette bør kun gøres hvis du aldrig bruger BT donglen mere - for du fjerner
BT helt med manøvren.

mvh. Per

Fra : ___P.Sir

Dato : 20-03-09 11:43

> Har du prøvet at gå i enhedshåndtering og så slette BT der ?
>
> Så sletter den sikkert genvejen eller du kan gøre det manuelt bagefter.

Ja det har jeg prøvet. Der findes kun en "bluetooth-enheder" og deruder
"bluetooth-busoptæller". Når man højreklikker på den - for som normalt at
finde "fjern", så giver den 3 muligheder: "Opdater driver", "søg efter
hardwareændringer" og "egenskaber". Og ingen "fjern", eller "afinstaller"
el.lign.
preben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-03-09 18:58

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> wrote in message
> [...]
> finde "fjern", så giver den 3 muligheder: "Opdater driver", "søg efter
> hardwareændringer" og "egenskaber". Og ingen "fjern", eller "afinstaller"

Hej.

Har du prøvet Michael Rasmussen's råd. Jeg er også næsten sikker på at der
er noget bluetooth under kontrolpanel > tilføj eller fjern programmer.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : ___P.Sir

Dato : 20-03-09 11:33

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-03-09 12:38

On Fri, 20 Mar 2009 11:32:53 +0100, "___P.Sir"

> [...]
>finde "fjern", så giver den 3 muligheder: "Opdater driver", "søg efter
>hardwareændringer" og "egenskaber". Og ingen "fjern", eller "afinstaller"

På min maskine kan Bluetooth softwaren fjernes / afinstalleres via
'Tilføj eller fjern programmer' i Kontrolpanelet.

Mon ikke det samme gælder for din ?

<mlr>

Fra : Ole C

Dato : 20-03-09 12:34

___P.Sir skrev blandt andet:

> [...]
> bluetooth dongle i usb port, men ikke mere. Men jeg kan ikke blive
> fri for genvejen på skriveborden? Vil ikke bare lade sig slette...!?

Måske du kan fjerne genvejen ved hjælp af Unlocker:
http://ccollomb.free.fr/unlocker/

--
vh
Ole C

Fra : Dr.Xerox

Dato : 20-03-09 15:28

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse news:00090ad4$0$2089$c3e8da3@news.astraweb.com...
> [...]
> fri for genvejen på skriveborden? Vil ikke bare lade sig slette...!? windows XP home, sp3.

Har du prøvet Start > Kør > (type in) services.msc > [OK]
Stop bluetooth der, så kan den måske fjernes.

Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-03-09 15:35

"___P.Sir" skrev i en meddelelse
> Men jeg kan ikke blive fri for genvejen på skriveborden? Vil ikke bare
> lade sig slette...!? windows XP home, sp3.
> Preben

Du kan hente Powertoys hos MS - og der har du Tweak UI, som han fjerne
genvejen for dig.

Jan