MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook express ? i Vista....... Backup ~
Fra : Rasser

Dato : 19-03-09 21:33

Hvordan tager man backup af sine mails i vista, så de kan ligges ind igen
efter ny installation af vista ???

Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-03-09 21:44

"Rasser" <painter@lite(SLET).dk> skrev :

>Hvordan tager man backup af sine mails i vista, så de kan ligges ind igen
>efter ny installation af vista ???

Har du virkelig en Outlook Express i Vista?

Ellers samme svar, som her:
--
Kerim

Fra : J

Dato : 19-03-09 23:37

"Rasser" <painter@lite(SLET).dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan tager man backup af sine mails i vista, så de kan ligges ind igen
> efter ny installation af vista ???
>
> --

Har du Outlook Express i Vista?

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 20-03-09 08:02

"Rasser" <painter@lite(SLET).dk> skrev i meddelelsen
> Hvordan tager man backup af sine mails i vista, så de kan ligges ind igen
> [...]
hej
start mail.
klik på fanebladet funktioner,klik på konti.marker pop3(dit mail).klik på
egenskaber.klik på
avanceret.sæt flueben ved gem en kopi af meddeleser på serveren.
sådan.
mvh
poul

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-09 21:01

Det vil ikke hjælpe på mails han allerede har hentet. Desuden vil de
fleste snart løbe tør for plads på deres mailserver.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-03-09 00:33

"poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> egenskaber.klik på
> avanceret.sæt flueben ved gem en kopi af meddeleser på serveren.

Man kan se lagringsmappen via
Funktioner-Indstillinger-Avanceret-Vedligeholdelse-Lagringsmappe.
Umiddelbart burde en kopi af hele denne mappe kunne bruges som backup. Jeg
har dog ikke prøvet det.
Men hvis det f.eks. er meddelelser kan man under Filer - Eksporter gemme en
kopi af dem, som man efterfølgende kan importere via Filer - importer. Her
kan man også eksportere og importere sine kontaktpersoner.

Kurt

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 21-03-09 08:57

> [...]
> egenskaber.klik på
> avanceret.sæt flueben ved gem en kopi af meddeleser på serveren.

hej
jeg har gjort sådan i flere år,men har også sat flueben ved slet mails når
de slettes i slet mails.
men der findes da også rigtige backupprogrammer til det.
bla.www.snapfiles.com freeware backuptools mailstorehome
mvh
poul