MS Windows
briani 27239
forhindre install
Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-03-09 19:24

Nogle der har et fif for hvordan jeg kan hindre andre i at installere
diverse filer på min Pc, men således at de samtidig kan bruge de spil og
internet som er har i forvejen ??

På forhånd tak...

--

Michael Nielsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-03-09 20:52

Michael Nielsen skrev:
> Nogle der har et fif for hvordan jeg kan hindre andre i at installere
> diverse filer på min Pc, men således at de samtidig kan bruge de spil og
> internet som er har i forvejen ??

Du kan oprette en bruger med færre rettigheder, og så lade
dem logge ind på den konto i stedet for at bruge din konto.
Men hvor meget, du kan begrænse, afhænger af, hvilken
Windows der er tale om. I XP Home er det fx vist ikke muligt
at forhindre installation, så vidt jeg da husker.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-03-09 21:57

Michael Nielsen skrev:

> Nogle der har et fif for hvordan jeg kan hindre
> andre i at installere diverse filer på min Pc,
> men ...

Giv dog ungerne deres egen pc

--
Allan Vebel