MS Windows
briani 27239
Windows 7 download
Fra : Ivar

Dato : 14-03-09 20:14

Argh, jeg har en PC, jeg lige skulle have et midlertidigt Windows
på. Så var det oplagt at prøve Windows 7, men nu kan jeg se at
Microsoft har fjernet den. Der er vel ingen rimelige let
måde at få den på (32 bit)?

Ivar Magnusson

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-03-09 20:26

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> på. Så var det oplagt at prøve Windows 7, men nu kan jeg se at
> Microsoft har fjernet den. Der er vel ingen rimelige let

thepiratebay.org er et godt sted.
Der har jeg hentet det seneste build (7057) af Windows 7.
Den virker med beta nøglen som du kan få på Microsofts side.

Mvh
Benjamin

Fra : wx

Dato : 15-03-09 10:58

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Der har jeg hentet det seneste build (7057) af Windows 7.
> Den virker med beta nøglen som du kan få på Microsofts side.

Hvordan kommer du ind på siden? Har selv prøvet forgæves.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-03-09 12:47

wx wrote:

> Hvordan kommer du ind på siden? Har selv prøvet forgæves.

Prøv at se her:

http://piratgruppen.org/spip.php?article869

Fra : wx

Dato : 15-03-09 12:55

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv at se her:
>
> http://piratgruppen.org/spip.php?article869

Mange tak.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 15-03-09 21:40

"wx" <vxc@nomail.eu> skrev i meddelelsen

> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Mange tak.

Du kan også tilføje dette til hosts filen som du finder i
C:\Windows\System32\Driver\etc:

#The Piratebay hosts
85.17.142.41 piratbay.com
85.17.142.41 www.piratbay.com
83.140.176.146 thepiratebay.org
83.140.176.146 www.thepiratebay.org
83.140.176.146 piratebay.org
83.140.176.146 www.piratebay.org
83.140.176.148 static.thepiratebay.org
83.140.176.149 rss.thepiratebay.org
83.140.176.150 upload.thepiratebay.org
83.140.176.156 torrents.thepiratebay.org
83.140.176.157 captcha.thepiratebay.org
77.247.176.134 tracker.thepiratebay.org
77.247.176.134 open.tracker.thepiratebay.org
77.247.176.136 tracker.prq.to
77.247.176.151 tpb.tracker.thepiratebay.org
77.247.176.153 eztv.tracker.thepiratebay.org
77.247.176.153 tv.tracker.prq.to
77.247.176.153 vtv.tracker.thepiratebay.org
77.247.176.153 a.tracker.thepiratebay.org
77.247.176.154 vip.tracker.thepiratebay.org
77.247.176.154 tv.tracker.thepiratebay.org
88.80.6.166 mx.thepiratebay.org
83.140.176.159 ns0.thepiratebay.org
88.80.6.166 ns1.thepiratebay.org
85.17.40.33 ns2.thepiratebay.org
217.75.120.120 ns3.thepiratebay.org

Så slipper du for at skulle rode med router og alt muligt.
OpenDNS er fint, det kører til tider bare enormt langsomt, så brug derfor
hosts filen i stedet for

Mvh
Benjamin

Fra : simon

Dato : 15-03-09 11:20

Ivar skrev:
> [...]
> på. Så var det oplagt at prøve Windows 7, men nu kan jeg se at
> Microsoft har fjernet den. Der er vel ingen rimelige let

Hej.
Jeg kan godt lave en kopi af min.
Man stadig kan få en registreringsnøgle
til den, men der er lukket for downloads.
Hvis du lige kontakter mig på mail.
Byt de fire x'er om til årstallet for i år.

mvh
simon

Fra : Ivar

Dato : 15-03-09 11:54

simon skrev:

> Jeg kan godt lave en kopi af min.

Tak for tilbudet, men det er ikke nødvendigt.

Ivar Magnusson