MS Windows
briani 27239
"Vis skrivebord" i XP er forsvundet?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-09 00:18

På min XP er "Vis skrivebord" forsvundet; hvor kan jeg finde den igen?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 13-03-09 03:45

Hans Paulin (6310) skrev:

>På min XP er "Vis skrivebord" forsvundet; hvor kan jeg finde den igen?

windowstast + d

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-09 10:24

emjeppesen skrev:

> windowstast + d

Hæ hæ - foretrækker dog et ikon
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars E. P.

Dato : 13-03-09 09:15

Fri, 13 Mar 2009 00:17:57 +0100, skrev "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> :

>På min XP er "Vis skrivebord" forsvundet; hvor kan jeg finde den igen?

Prøv at søge på filen 'Vis Skrivebord'.

Det er muligt at du skal slå visning af systemfiler og skjulte filer
til.

Højreklik på filen og vælg Send til > Skrivebord

Træk den ned i Hurtigstart med musen.

Hilsen Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-09 10:25

Lars E. P. skrev:

> Prøv at søge på filen 'Vis Skrivebord'.
>
> Det er muligt at du skal slå visning af systemfiler og skjulte filer
> til.

Dét skulle jeg!

> Højreklik på filen og vælg Send til > Skrivebord
>
> Træk den ned i Hurtigstart med musen.

Fantastisk!

Tusind tak!
Hans