Switchkøb?
Fra : kcdc

Dato : 29-07-01 18:41

Hej alle i NG:

Jeg står og overvejer et køb af en switch, og jeg ved ikke så meget om
mærker osv.

Er der nogen mærker som jeg skal kigge specielt efter, og ikke mindst:

Er der nogen mærker som jeg skal gå langt uden om?????

MVH
Kim Christensen

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 29-07-01 21:47

Hej

Jeg har selv købt en D-Link switch, som er ganske udemærket. Hvis du vil
have "kvalitet" skal du gå efter 3com, men personligt syntes jeg ikke
prisforskellen kan betale sig. Kvaliteten er næsten den samme.

Mvh
Lasse Kjærsgaard

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 30-07-01 17:26

> Er der nogen mærker som jeg skal kigge specielt efter, og ikke mindst:
> Er der nogen mærker som jeg skal gå langt uden om?????

Hvis du søger på it-svar.dk kan du finde en test, der viser at der var
absolut ingen forskel på det testede switches, så hvid jeg husker testede de
10 forskellige bl.a. en 3com, så køb den billigste.

Husk dog at kontrollere at der ikke er en blæser der larmer konstant i den.

Hilsen
Henrik Skjærbæk