Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Negativscannere
Fra : Peter B.

Dato : 01-04-09 04:04

Jeg har arvet omkring 1000 gamle negativer i formatet 60 gange 60 mm.
De sidder i strimler á 2 stk.
Jeg vil gerne have dem digitaliseret, så jeg senere kan arbejde med
dem.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg eventuelt kan få det
gjort, og hvor meget det kan koste, eller om det bedre kan betale sig
at selv at investere i en scanner..
Jeg har derudover 1 lille flyttekasse med 35 mm. negativer og dias....
som jeg også gerne vil ha´gjort noget ved.

M. v. h.

Peter B.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-04-09 12:13

"Peter B." <bjoerlie@live.dk> skrev i en meddelelse
>Jeg har arvet omkring 1000 gamle negativer i formatet 60 gange 60 mm.
>De sidder i strimler á 2 stk.

http://www.scanpixel.dk/negativ-scanning/mellem-format-film.html?shp=4

De kan ihvertfald.
Kvalitet m.v. ved jeg intet om - har bare fundet sitet via google.
Har du en hel flyttekasse med gamle diaser så kan det måske svare sig at
købe en rigtig Nikon dias scanner og efterfølgende sælge den brugt
(medmindre man er doven og ikke gider bruge tiden på at gøre det selv :))

--
/Dennis
Cisco Aironet 1200 Accesspoint sælges