Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokritik død?
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 11:56

Har de sidste par dage prøvet at komme på for at se forumet og ksb...

Er den endelig gået helt til???

mvh. Tonni

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-03-09 12:01

Tonni <hauge*snabel*hardware*dryp*dk> wrote:

> Har de sidste par dage prøvet at komme på for at se forumet og ksb...
>
> Er den endelig gået helt til???

Det ser sådan ud ...

/thomas

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-03-09 12:40

Tonni wrote:
> Har de sidste par dage prøvet at komme på for at se forumet og ksb...
>
> Er den endelig gået helt til???

Tyndebenede rygter vil vide at den er nede for at blive redesignet og
forbedret.

Bo //

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-09 15:51

> Tyndebenede rygter vil vide at den er nede for at blive redesignet og
> forbedret.
Normalt, når sådanne ting gøres, så skriver man det lige på forsiden jo. Det
er bare at lave en index.html og skrive "vupti vi laver siden om, ses på den
anden side". Eller hvad?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-03-09 15:57

Klaus G. wrote:
> Normalt, når sådanne ting gøres, så skriver man det lige på forsiden jo. Det
> er bare at lave en index.html og skrive "vupti vi laver siden om, ses på den
> anden side". Eller hvad?

jeg har intet med den pågældende side at gøre, så jeg kan ikke forholde
mig til fremgangsmetoden.

Bo //

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-09 19:33

> Normalt, når sådanne ting gøres, så skriver man det lige på forsiden jo.
> Det er bare at lave en index.html og skrive "vupti vi laver siden om, ses
> på den anden side". Eller hvad?

Det er altså også meget arbejde at ligge i det, efter min mening.....

Siden har været "under opbygning" i flere år efterhånden, så regn ikke med
at der sker noget foreløbig :)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-03-09 17:35

On 2009-03-30 12:55:42 +0200, "Tonni" <hauge*snabel*hardware*dryp*dk> said:

> Har de sidste par dage prøvet at komme på for at se forumet og ksb...
>
> Er den endelig gået helt til???

Kondolance telegrammer kan stiles til:
Martin Christian Koch
Søndre Byvej 21B
2680 Solrød Strand
Danmark
+45 56 16 77 61
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-03-09 19:42

> Kondolance telegrammer kan stiles til:
> Martin Christian Koch
> Søndre Byvej 21B
> 2680 Solrød Strand
> Danmark
> +45 56 16 77 61

Hej

Nils, hvad får dig til at frydes over en mulig lukning af et site hvor så
mange mennesker har haft så mange gode timer sammen?

Jeg vil da håbe sitet kommer op at køre igen, da det er et godt samlingssted
for fotointeresserede.

Er du sur fordi du blev ekskluderet fra sitet pga. dine syge, malplacerede
og ubehagelige kommentarer til billederne på "fotokritik". Her i gruppen
befinder du dig godt, ikke, for her kan du ikke smides ud, desværre.

"Kondolance" not, Kondolence yes!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 15:38

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> Nils, hvad får dig til at frydes over en mulig lukning af et site hvor så
> mange mennesker har haft så mange gode timer sammen?

Fordi det i hans øjne er uværdige knipsere der bruger sitet. Du ved, den
type der ikke burde have lov til at eje et kamera.

/Kim