Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bøger/sites om opstilling af brudepar til ~
Fra : Per Z

Dato : 30-03-09 09:25

Findes der bøger eller hjemmesider med masser af fotos til inspiration til
brudebilleder?

Fra : Robert Piil

Dato : 30-03-09 09:56

Per Z skrev:
> Findes der bøger eller hjemmesider med masser af fotos til inspiration
> til brudebilleder?

Det gør der da, men jeg har ingen personlig erfaring med dem:
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3Daps&field-keywords=wedding+photography&x=0&y=0

--
Robert Piil

Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-03-09 10:45

"Per Z" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Findes der bøger eller hjemmesider med masser af fotos til inspiration til
> brudebilleder?

Til inspiration er der her nogle millioner billeder at se på

http://images.google.dk/images?hl=da&ei=55PQSdqRDdOQjAeLm5DzCQ&resnum=0&q=wedding%20photos&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Michaelbs

Dato : 30-03-09 14:31

"Per Z" <no@spam.com> skrev i meddelelsen
> Findes der bøger eller hjemmesider med masser af fotos til inspiration til
> brudebilleder?

Ja, masser, men hvis du vil have noget der er konkret, simpelt og godt,
MEGET godt, og lige til at kopiere, så synes jeg denne her er meget fin og
overskuelig:
http://laurencekimblog.com/index.php?link=135

Ellers vil jeg anbefale at du får fat i noget Yervant eller Jerry Ghionis.
De australiere er noget foran hvad angår bryllupsfotografering, som hos dem
hæves op til noget helt andet.

Så er der selvfølgelig briten Jeff Ascough som har en klassisk ren og fin
dokumentar stil sort/hvid:

http://www.jeffascough.com/

Håber du kan bruge det til noget.

mvh Michaelbs

Fra : Michaelbs

Dato : 30-03-09 14:35

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i
meddelelsen news:49d0c98e$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> dem hæves op til noget helt andet.
>
> Så er der selvfølgelig briten Jeff Ascough som har en klassisk ren og fin

Hov..glemte lige Ben Chrisman, ren verdensklasse.
http://benchrisman.com/index.php

mvh Michaelbs

Fra : Per Z

Dato : 02-04-09 06:47

> Hov..glemte lige Ben Chrisman, ren verdensklasse.
> http://benchrisman.com/index.php
>

> mvh Michaelbs

Hold da kæft han er dygtig! Sindsygt flotte billeder!