Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Collage ...
Fra : Hammeren

Dato : 28-03-09 10:36

Hejsa -

Nogen der ved hvor man kan finde et (godt) program der kan lave de der
"billede-collager", hvor MANGE billeder på mirakuløs vis bliver til ét
billede, eks. portræt el. lign ?

Eks. noget i stil med dette;
http://www.hongkiat.com/blog/wp-content/uploads/sj-collage.jpg

Fra : Per Z

Dato : 30-03-09 09:26

Google...

Fra : Hammeren

Dato : 31-03-09 18:20

Tak for et RIGTIGT godt tip. Det havde jeg slet ikke tænkt på !!!

Fra : Michael Dragstoft

Dato : 01-04-09 08:49

Hammeren wrote:
> [...]
>
> Nogen der ved hvor man kan finde et (godt) program der kan lave de der
> "billede-collager", hvor MANGE billeder på mirakuløs vis bliver til ét

Der findes mange forskellige programmer til at lave den slags, endda
også online løsninger. Det du skal søge efter er "Photo Mosaic Software".

Eksempelvis dette: http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/

Her er en oversigt over forskellige programmer, men jeg ved ikke hvor ny
den er: http://www.aolej.com/mosaic/compare.htm

--
Michael