Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
popfoto pdf-fil om fill flash
Fra : Robert Piil

Dato : 27-03-09 12:44

Mogens Hansen er tidligere henvist til denne PDF, med en rigtig god
forklaring på hvordan man kan kontrollere ambient light og flash sammen:

http://www.popphoto.com/assets/download/821200311318.pdf

Linket er desværre dødt nu, og jeg har forsøgt at lede efter
henvisninger til filen både på google og popphoto uden held. Er der
nogen her der enten har gemt den lokalt, eller har kendskab til at
Popphoto måske har lagt deres website om, så filene ligger på en anden
sti hos dem?

--
Robert Piil

Fra : Mogens Hansen

Dato : 27-03-09 14:47

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Linket er desværre dødt nu, og jeg har forsøgt at lede efter henvisninger
> til filen både på google og popphoto uden held.

Jeg har flere gange set at det har været forsvundet og dukket op igen
senere.

> Er der nogen her der enten har gemt den lokalt, eller har kendskab til at
> Popphoto måske har lagt deres website om, så filene ligger på en anden sti
> hos dem?

Nej - desværre

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Robert Piil

Dato : 27-03-09 15:03

Mogens Hansen skrev:
> "Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message
>
> [8<8<8<]
>
> Jeg har flere gange set at det har været forsvundet og dukket op igen
> senere.

Ok tak,

Jeg prøver lidt hen over de næste dage, og ser om ikke den dukker op.

--
Robert Piil

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-03-09 17:27

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har gemt den lokalt, eller har kendskab til at Popphoto måske har lagt
> deres website om, så filene ligger på en anden sti hos dem?

Den er da selvfølgelig at finde via google

http://peecee.dk/upload/view/54305

Det ligner utrolig meget noget, som jeg har set i en Canon flash brochure,
også PDF fil.

Mvh Anders

Fra : Robert Piil

Dato : 27-03-09 17:49

Anders Houmark skrev:

> Den er da selvfølgelig at finde via google
>
> http://peecee.dk/upload/view/54305
>
> Det ligner utrolig meget noget, som jeg har set i en Canon flash brochure,
> også PDF fil.

Tak, selvom det er lidt irriterende at jeg ikke fandt den, da jeg jo
også har været på google efter filnavnet.

--
Robert Piil