Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
On- og off-topic
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-03-09 18:58

On- og off-topic

Da der her på det sidste har været temmelig mange tråde i
fotogrupperne, som helt fra starten af har været off-topic i den gruppe
hvor de er postet, så skal jeg for en god ordens skyld gøre opmærksom
på, at gruppernes fundatser kan læses på flg. links.

news:dk.fritid.foto - emner om fotografering.
http://www.usenet.dk/fundats/dk.fritid.foto.txt

news:dk.fritid.foto.billedsnak - emner om det fotografiske billede.
http://www.usenet.dk/fundats/dk.fritid.foto.billedsnak.txt

news:dk.fritid.foto.indkoeb - emner vedrørende indkøb af fotoudstyr.
http://www.usenet.dk/fundats/dk.fritid.foto.indkoeb.txt
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : hamselv

Dato : 23-03-09 17:42

bla bla bla bla bla

Fra : Erik Olsen

Dato : 23-03-09 19:23

Niels Riis Ebbesen wrote:
> [...]
> gruppe hvor de er postet, så skal jeg for en god ordens skyld gøre
> opmærksom på, at gruppernes fundatser kan læses på flg. links.

Knyt sylten.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Henri Gath

Dato : 24-03-09 00:27

ja, luk klysteret

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 12:51

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen
> Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Citat, NRE:
En fundats er ikke en lov som slavisk skal følges til punkt og prikke,
den er faktisk kun nogle løse forslag til anvendelse af gruppen, som
bliver opstillet i forbindelse med oprettelsen. Og det står brugerne
frit for at udvikle en gruppe, og tilføre den nye
anvendelsesmulighedder.

Og du kan godt glemme din ejerfornemmelser over denne gruppe, den lever
sit helt eget liv på UseNet, og du må lære at leve med, at brugerne har
vidt forskellige indgangsvinkler til, hvordan de ønsker at gruppen skal
fungere - det kaldes mangfoldighed eller diversitet når man er glad for
fremmedord...

--
mvh kajo