Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er det ikke ærgeligt...
Fra : HCS [4030]

Dato : 20-03-09 10:33

at fotositet http://imagerating.dk/photomania.asp efterhånden er helt dødt.
Før i tiden var der masser af kommentarer til gode billeder.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : jagge

Dato : 20-03-09 14:41

HCS [4030] <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:

> http://imagerating.dk/photomania.asp

kendte det ikke men kig efter det der hedder Sunburst det er fedt synes
jeg.

Men det sender mig så til en åbenlys stor teknisk mangel, man kan ikke
linke direkte til billeder, så er det ubrugeligt i mine øjne

MVH

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-09 17:33

"HCS [4030]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> at fotositet http://imagerating.dk/photomania.asp efterhånden er helt
> dødt. Før i tiden var der masser af kommentarer til gode billeder.

Jeg kendte det heller ikke.

Men det er nok en uafvendelig udvikling.
Der er mange om budet i dag.
Fotokritik, fotostart, phosee, fotozite og en til, jeg har glemt navnet på
og så også imagerating.
6 danske + usenet og så alle de udenlandske.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : HCS [4030]

Dato : 20-03-09 21:27

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og så også imagerating.
> 6 danske + usenet og så alle de udenlandske.

Det kan du kun have ret i Jesper.

Hilsen Hans

Fra :    ab©

Dato : 20-03-09 19:02

"HCS [4030]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> at fotositet http://imagerating.dk/photomania.asp efterhånden er helt
> dødt. Før i tiden var der masser af kommentarer til gode billeder.

Jo, men så kan man jo se, hvor få der ønsker at betale sig fra billeder af
"snotnæser" og "husdyr" som NRE sikkert kunne have skrevet det ...

- Noget andet er så deres stive point-system, som jeg mener er mere end
rigelig grund til at springe over siden - omvendt er det skønt at se på gode
billeder, men det man man jo gøre uden at ulejlige sig yderligere.

ab©

Fra : HCS [4030]

Dato : 20-03-09 21:29

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigelig grund til at springe over siden - omvendt er det skønt at se på
> gode billeder, men det man man jo gøre uden at ulejlige sig yderligere.

Jeg tror også det var omlægningen af point systemet der ødelagde succesen.

Hilsen Hans