Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotoprogram på USB stick?
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 08:39

Til rejsebrug, behøver jeg et simpelt fotoprogram der kan formindske evt.
croppe fotos. Det skal kunne køre på en USB stick, da jeg jo ikke kan
indstallere på fremmede computere

Send venligst også svar til: pbh at pc.dk da jeg ikke kan komme på
newsgroup på inet cafeer

tak
--
Poul

Fra : emjeppesen

Dato : 16-03-09 11:37

"Poul B-H" <pbh a pc.dk> skrev:

>Til rejsebrug, behøver jeg et simpelt fotoprogram der kan formindske evt.
>croppe fotos. Det skal kunne køre på en USB stick,

Jeg mener helt bestemt at IrfanView kan køre fra en USBpen
Måske kan Picasa også, men det fylder lidt mere.

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 16-03-09 16:06

Hej Poul

> Til rejsebrug, behøver jeg et simpelt fotoprogram der kan formindske
> evt. croppe fotos. Det skal kunne køre på en USB stick, da jeg jo
> ikke kan indstallere på fremmede computere

Et rigtig godt sted at starte er her http://www.pendriveapps.com/

Der kan man næsten finde alt til USB pen.

> Send venligst også svar til: pbh at pc.dk da jeg ikke kan komme på
> newsgroup på inet cafeer

Du må lære f.eks. Google groups at kende.

--
Mvh Max

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 16-03-09 20:56

Prøv at kigge på en Boot-DVD eller CD-R med knoppix, som har adgang til
mange foto redigerings programmer, i.e. GIMP.

Mvh
Anja

Fra : Anders Sørensen

Dato : 16-03-09 22:43

On Mon, 16 Mar 2009 08:38:56 +0100, "Poul B-H" <pbh a pc.dk> wrote:

>Til rejsebrug, behøver jeg et simpelt fotoprogram der kan formindske evt.
>croppe fotos. Det skal kunne køre på en USB stick, da jeg jo ikke kan
> [...]

F.eks. en Sandisk Cruzer U3 med noget U3 software:
http://software.u3.com/ProductCategoryList.aspx?CategoryId=4&Selection=10&lang=en-US

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Lars Schaumburg-Müll~

Dato : 17-03-09 17:20

Poul B-H skrev:
> Til rejsebrug, behøver jeg et simpelt fotoprogram der kan formindske evt.
> croppe fotos. Det skal kunne køre på en USB stick, da jeg jo ikke kan
> [...]
Hej
the GIMP kan køre som Portable:
http://portableapps.com/apps/graphics_pictures/gimp_portable

God rejse!