Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Soften Skin local adjustment i LR forsvund~
Fra : Skovsgaard

Dato : 15-03-09 15:29

Hej

Jeg opdagede i dag at local adjustment brush standarden for Soften
skin er forsvundet. Jeg ved ikke om det er sket i forbindelse med
opgradering til 2.3 eller på et andet tidspunkt. Er der nogle der har
oplevet det samme, eller i det mindste ved hvordan jeg får den
tilbage.

Mvh

Søren

Fra : Per Z

Dato : 16-03-09 14:43

Jeg har 2.3 og har ikke problemet, så den findes der altså stadig.

Fra : Robert Piil

Dato : 16-03-09 18:34

Skovsgaard skrev:

> [...]
> opgradering til 2.3 eller på et andet tidspunkt. Er der nogle der har
> oplevet det samme, eller i det mindste ved hvordan jeg får den

Du kan bare sætte Clarity til -100 og sharpness til +25. Når du har
gjort det (med de øvrige indstillinger som du gerne vil have dem), så
klik på de to pile ved siden af effekt, og save indstillingen som en nyt
preset. Du kan jo evt. kalde det "Soften skin"

http://www.luminous-landscape.com/forum/lofiversion/index.php/t28524.html

Det er åbenbart ikke ualmindeligt den mangler hos nogle.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Skovsgaard

Dato : 16-03-09 12:06

On 16 Mar., 18:34, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
> http://www.luminous-landscape.com/forum/lofiversion/index.php/t28524....
>
> Det er åbenbart ikke ualmindeligt den mangler hos nogle.

Hej Robert

Tak for feedback og link. Vil bare oprette det igen så, nu jeg ved de
præcise indstillinger.

Mvh

Søren