Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fin side til begyndere...
Fra : Preben Larsen.

Dato : 14-03-09 20:30

Faldt lige over denne side
http://www.fotostart.dk/

Den har sat et par ting på plads for mig, derfor vil jeg lige dele.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : KsK

Dato : 14-03-09 21:07

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Faldt lige over denne side
> http://www.fotostart.dk/
>
> Den har sat et par ting på plads for mig, derfor vil jeg lige dele.
>
> --
> http://www.projecthoneypot.org/

super tak
vi kigge på den

KsK

Fra : Preben Larsen.

Dato : 14-03-09 21:19

KsK forklarede:

> super tak
> vi kigge på den

Denne del af siden http://www.fotostart.dk/index.php?p=300 har givet
mig en ide om hvad de forskellige ting gør og hvorfor.

Nok ikke noget for øvede/eksperter, men en begynder som mig, det var
god hjælp, nu vil jeg have mig et par gode bøger om emnet også.

Tror sgu jeg er blevet bidt af det her fotosjov :)

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : hamselv

Dato : 15-03-09 10:51

Der er jeg til tider, men den loader til tider MEGET langsomt, hvorfor jeg
bruger www.fotobasen.dk

Der er dog links til flere fotosider lige her :
http://www.hkmk.dk/links.html

henrik

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:25

hamselv kom med denne ide:
> Der er jeg til tider, men den loader til tider MEGET langsomt, hvorfor jeg
> bruger www.fotobasen.dk
>
> Der er dog links til flere fotosider lige her : http://www.hkmk.dk/links.html

Takker for de par links, alt er velkommen, i sær efter jeg har fundet
ud af, hvor komplex det her fotohalløj er :)

--
http://www.projecthoneypot.org/