Portering af mobilnumre til Telmore
Fra : Peter Poulsen

Dato : 29-07-01 17:21

Er det mig der har misforstået noget??

Jeg mener ikke det er mulift at portere numre til/tra Telmore, da de ikke
har
underskrevet den aftale der er lavet mellem de store selskaber
(orange/TDC/sonofon/osv).

Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen

Peter Poulsen

Fra : *Xray

Dato : 29-07-01 17:55

"Peter Poulsen" <pclp@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mig der har misforstået noget??

Ja.

*Xray

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 29-07-01 19:04

Jo det er skam muligt ! Jeg har selv fået flyttet et nr.

Så det er der ingen prob. i !

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-01 09:19

"Peter Poulsen" <pclp@wanadoo.dk> wrote:

>Er det mig der har misforstået noget??

Ja!

>Jeg mener ikke det er mulift at portere numre til/tra Telmore, da de ikke
>har underskrevet den aftale der er lavet mellem de store selskaber
>(orange/TDC/sonofon/osv).

Telmore regnes for den store vinder.

http://www.dk.mobil.nu/news/news.asp?ID=3274

Peter

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-07-01 12:41

Jeg har fået overført mit gamle mobiltelefon-nummer fra TDC (Tele Danmark)
til Telmore som var et nummer på taletidskort men et godt og nemt huskeligt
nummer som var værd at portere. Og mine erfaringer vedrørende Telmore er
meget gode. Teknisk set fungerede det upåklageligt kun med en mindre
forsinkelse på tidspunktet for tilslutning hos Telmore. Ydermere kan jeg
godt lide den kundebetjening Telmore giver når man ringer til dem.

Med venlig Hilsen
Kim Larsen