Googel mail
Fra : Jane

Dato : 04-04-09 23:36

Hvordan kan det være at der i nogen email står "- Vis citeret tekst " det
kan fylde en hel side, i andre mail står der ikke noget om - Vis citeret
tekst -.

Og hvorfor i nogen mail kan jeg ikke bruge "skjul alle" så de bliver pakket
sammen det er forvirende at skulle rulle gennem 50 mails for at komme til
den relevante

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 05-04-09 00:29

Jane skrev:
> Hvordan kan det være at der i nogen email står "- Vis citeret tekst " det
> kan fylde en hel side, i andre mail står der ikke noget om - Vis citeret
> tekst -.

Det er en funktion på Google Groups som nogle bruger.

> Og hvorfor i nogen mail kan jeg ikke bruge "skjul alle" så de bliver pakket
> sammen det er forvirende at skulle rulle gennem 50 mails for at komme til
> den relevante

Det afhænger nok af din egen læser.

--
Niels

Fra : Jane

Dato : 05-04-09 14:29

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote in

> Det er en funktion på Google Groups som nogle bruger.
Kan du forklare det nærmere, er det noget jeg kan fjerne?

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 05-04-09 16:49

Jane skrev:
> Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote in

> Kan du forklare det nærmere, er det noget jeg kan fjerne?

Du kan selv se på http://groups.google.dk/, som i øvrigt kan være fint
til at tjekke og søge på gamle tråde.

En del af citaterne i indlæg optræder på den måde du omtaler, og man kan
vælge at se de skjulte dele. Hverken i Thunderbird eller Pan ses spor af
dette, men hvis det er tilfældet i din læser er jeg ret sikker på at du
ikke kan gøre noget ved det.

--
Niels