IP Kamera... Hvad er godt?
Fra : El-Trikker

Dato : 30-03-09 17:31

Hej

Jeg skal bruge nogle IP Kamera´er som skal sidde udvendigt ca 15meter oppe i
en mast og filme et område, de skal være med nightvision, og skal kunne se
op til 50 meter..

Om det er et kamera med seperat hus, eller alt i en er underordnet.. men
hvad kan anbefales??

//EL-Trikker

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 30-03-09 18:03

"El-Trikker" <info@REMOVElightstyling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> se op til 50 meter..
>
> Om det er et kamera med seperat hus, eller alt i en er underordnet.. men

AXIS - http://www.axis.com/

Thomas Johansen

Fra : El-Trikker

Dato : 30-03-09 20:54

Ja det ville også umidlbart være mit bedste bud.. men syntes ikke rigtigt de
har noget med nightvision, har du evt. et link?

//EL-Trikker

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 20:56

"El-Trikker" <info@REMOVElightstyling.dk> skrev :

>Ja det ville også umidlbart være mit bedste bud.. men syntes ikke rigtigt de
>har noget med nightvision, har du evt. et link?

Man benytter nok flood lights til steder hvor den ønskede
synsrækkevidde er som du beskriver
--
Jan_stevns