Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Lækker ny funktion...
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-04-09 18:28

"Face Gestures"... http://labs.opera.com/news/2009/04/01/

Abefx uhzbe... vfæe aåe zna tåe vaq cå qbjaybnqfvqra...

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-04-09 19:08

?

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-04-09 19:10

Philip Nunnegaard skrev:

>?

ROT13

Fra : Carl Drud

Dato : 01-04-09 19:23

Philip Nunnegaard <nunnenospam@hitsurf.dk> writes:

> ?

ROT13 som TB vist ikke kan uden en extension.

Men der er hjælp online:

http://www.tornio.info/rot13.html

http://en.wikipedia.org/wiki/ROT13

--
Carl

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-04-09 19:58

Carl Drud skrev:

> ROT13 som TB vist ikke kan uden en extension.

OK! Det kendte jeg ikke, så for mig lignede det bare noget der var
klasket tilfældigt ned på tastaturet. Men det var nok også meningen.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-04-09 21:50

Philip Nunnegaard skrev:

> OK! Det kendte jeg ikke, så for mig lignede det bare noget der var
> klasket tilfældigt ned på tastaturet. Men det var nok også meningen.

ROT13 bruges mest til indlæg med en spoiler hvor man kan kode
spoileren så læseren selv kan vælge om han vil se den. Det er en
banal kodning som er indbygget i en ordentlig newsreader.

--
Bertel

Fra : Erik Olsen

Dato : 01-04-09 19:51

Philip Nunnegaard wrote:

> ?

Norsk humor... især når man går ind på downloadsiden...

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 02-04-09 02:39

Christian Bohr-Halling escribió:
> "Face Gestures"... http://labs.opera.com/news/2009/04/01/
>
> Abefx uhzbe... vfæe aåe zna tåe vaq cå qbjaybnqfvqra...

Hahahaha...

Known issues:
*Bushmen beards and emo haircuts are not supported.
*Users visiting Web sites that contain adult content sometimes make
unconscious facial expressions. If Opera keeps opening Speed Dial and
Zooming In and Out, please be aware that this not a bug. It may be
useful to disable Face Gestures for a better experience.
*For compatibility reasons Face Gestures auto-detects financial news
services and disables itself.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-04-09 16:52

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Hahahaha...

Jeg klikkede på Download og fik denne (med FF 3.0.8):
"Our server detects Face Gestures are already available on your browser
version"

Meget tyder på noget dato-noget

Jesper Poulsen