IE8 problem måske
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-03-09 17:24

Er der nogen som har IE8 installeret i Vista Business 32 bit som kan komme
ind på www.nokia.dk eller www.nokia.com uden at IE8 fejler?

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 30-03-09 18:38

> Er der nogen som har IE8 installeret i Vista Business 32 bit som kan komme
> ind på www.nokia.dk eller www.nokia.com uden at IE8 fejler?

Virker fint her med IE8 og Vista Home Premium 32 bit...

Martin Kaltoft (http://www.ebz.dk/)

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-03-09 16:00

"Martin Kaltoft" <kaltoft@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Virker fint her med IE8 og Vista Home Premium 32 bit...
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Martin Kaltoft (http://www.ebz.dk/)

IE8 er pillet af og IE7 kan sagtens komme ind på Nokias sider.

Fra : Lars Raaby

Dato : 31-03-09 17:37

Peter Jensen skrev:
> Er der nogen som har IE8 installeret i Vista Business 32 bit som kan
> komme ind på www.nokia.dk eller www.nokia.com uden at IE8 fejler?

Jeg har ikke problemer med at komme ind.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-03-09 17:47

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke problemer med at komme ind.
>
> --
> Venlig Hilsen
> Lars Raaby
> warhammer 40.000
> se mere på www.beboer-nyt.dk

IE8 fejler i samme sekund jeg trykker <enter> efter jeg har skrevet adressen
eller har klikket på et Nokia link. Ingen problemer med IE7 som jeg bruger
nu og heller ingen problemer med IE8 på min Windows 7 Pc. Jeg kunne prøve at
installere IE8 igen, men jeg synes IE7 er hurtigere så jeg lader det være
som det er.