video og lyd i firefox
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-03-09 15:40

Hej

Jeg kan ikke afspille video og lyd i firefox browseren under windows
7..

Fx Dr´s hjemmeside, firefox bliver ved med at sige der mangler windows
mediaplayer 11 plugin, men det kan ikke installeres når der prøves.

kun enkelte websites kan der afspilles video fra, men det er ret
ireternede så lidt interaktiv browseren er når lortet ikke virker
sammen med disse ting.

Nyeste firefox, og windows 7 beta, ved ikke hvilken version...

Håber i kan hjælpe, på forhån tak

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-03-09 23:26

Bjarke Hansen skrev:

> Fx Dr´s hjemmeside, firefox bliver ved med at sige der mangler windows
> mediaplayer 11 plugin, men det kan ikke installeres når der prøves.

DR's tv kan afspilles i Firefox hvis man fra tv-siden vælger
"Afspil med Mac og Linux" (selvom man kører Windows). Så får man
adgang til at vælge QuickTime-player.

--
Bertel

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 29-03-09 00:45

Bjarke Hansen escribió:
> [...]
>
> Fx Dr´s hjemmeside, firefox bliver ved med at sige der mangler windows
> mediaplayer 11 plugin, men det kan ikke installeres når der prøves.

Du kan installerede Windows Media Player plugin i FF (søg efter den på
nettet), så skullle det virke.

Mikkel

Fra : Leif Neland

Dato : 29-03-09 00:28

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Du kan installerede Windows Media Player plugin i FF (søg efter den på
> nettet), så skullle det virke.

Jeg har også dette problem: "men det kan ikke installeres når der prøves. "

Leif

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 29-03-09 14:30

Leif Neland escribió:

> Jeg har også dette problem: "men det kan ikke installeres når der prøves. "

Prøv at tjekke om du har nogle plugins installeret, som går i konflikt
med windows media plugin. Vinduet med tilføjelser -> faneblad plugins.

Jeg måtte afinstallere VLC-plugin og installere windows media plugin for
at kunne se videklip på f.eks. dr.dk i FF.

Mikkel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-03-09 02:57

On 29 Mar., 01:45, Mikkel Moldrup-Lakjer <mik...@fabel.dk> wrote:

> Du kan installerede Windows Media Player plugin i FF (søg efter den på
> nettet), så skullle det virke.

Mange tak det virker nu, fandt den her: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7

Jeg har dog stadig et problem med visning af adobe dokumenter..... for
en sådan fejlbesked her:

http://img22.imageshack.us/img22/3875/adobeu.jpg med visning af de
installede plugins også..
kunne være i også lige kunne hjælpe med det... Det virker fint nok
hvis man downloader PDF filen og herefter ser den.. men det er ikke
altid muligt.. Virker heller ikke altid i internet explorer.. Jeg har
lige installeret en update igår fra adobe så den burde være den
nyeste. Men jeg har godtnok hentet adobe reader til Windows vista, og
det ser ikke ud til at de har lavet noget til windows 7?

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 29-03-09 10:19

Bjarke Hansen skrev:

> Men jeg har godtnok hentet adobe reader til Windows vista, og
> det ser ikke ud til at de har lavet noget til windows 7?

Det er ikke utænkeligt, at det først kommer et stykke tid efter Windows
7 er ude officielt.

Da jeg fik Vista i marts 2007 (hvor den havde været udgivet i et par
måneder), kunne jeg slet ikke installere Adobe Reader.

Jeg endte så med at installere Foxit Reader i stedet.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : N/A

Dato : 29-03-09 10:19

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-03-09 03:59

On 29 Mar., 11:18, Philip Nunnegaard <nunnenos...@hitsurf.dk> wrote:

> Jeg endte så med at installere Foxit Reader i stedet.

takker også her.... Af installerede alt adobe-reader halløj og
genstartede. Derefter foxit reader uden toolbar og andet... dog
placede den stadig ebay reklame på skrivebordet.. Men det virkede med
det samme i firefox

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-03-09 11:08

Bjarke Hansen skrev:

> [...]
> genstartede. Derefter foxit reader uden toolbar og andet... dog
> placede den stadig ebay reklame på skrivebordet.. Men det virkede med

Foxit lavede noget mindre pænt ved skriften da jeg prøvede den
for et års tid siden, så jeg gik tilbage til Akrobaten. Men jeg
holder fast i version 5 som fylder 5 Mbyte og kun har én ulempe:
Af og til fortæller den mig at der er indhold der muligvis ikke
vil virke. Jeg har endnu ikke været ude for at det gjorde noget
(eller at jeg opdagede problemet i hvert fald).

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-04-09 02:55

On 29 Mar., 11:58, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> genstartede. Derefter foxit reader uden toolbar og andet... dog
> placede den stadig ebay reklame på skrivebordet.. Men det virkede med

Jeg har dog problem med at kopiere tekst... fx da jeg skulle kopiere
cifrene fra en PDF fakture... det vil foxit slet ikke.. selvom man
siger kopier til klipholder, så kommer der kun mellemrum frem..