IE7 "hænger" ved første start - og også IE~
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 24-03-09 20:46

Hej,

For nylig skete det, at når jeg startede IE7, så stod den og "hang", dvs.
der skete ingenting.
Jeg kan godt trykke på krydset for at lukke den, og så kommer den pænt op og
siger at programmet ikke svarer, og om jeg vil lukked det.
Det gør jeg så, og starter IE umiddelbart efter, hvor det så kører som det
skal.
Venter jeg længe nok, så gentager showet sig.
Jeg forestillede mig at det var noget der ville klares ved at opgradere til
IE8, hvilket jeg så har gjort.
Men desværre! Samme problem...
Hvorfor?
Min startside er angivet til "ingenting", altså "About:Blank".
Jeg kører Vista, 64 bit.

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-03-09 17:29

"Mads Aggerholm" <mads001@hotFJERNmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men desværre! Samme problem...
> Hvorfor?
> Min startside er angivet til "ingenting", altså "About:Blank".

Min gør det samme. Jeg opdagede ... højreklik og start som administrator, så
kører det!

Men det kan jo ikke være meningen med det ...
--
Per
Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Arkivskabe - hør nærmere.

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 25-03-09 18:37

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Min gør det samme. Jeg opdagede ... højreklik og start som administrator,
> så kører det!
>
> Men det kan jo ikke være meningen med det ...

Nej, det ville jeg jo heller ikke mene.

Mærkeligt at den starter fint anden gang...?

Hvis man så endda kunne sætte default at den skulle startes "som
administrator" under egenskaber, men det kan man ikke...