HP Photosmart C6380: Test side ved opstart
Fra : Poul

Dato : 01-04-09 06:46

Dette er sikker ikke den helt rigtige gruppe for mit spørgsmål, men
jeg kan ikke finde andre, så jeg prøver her.

Vi har fået en HP Photosmart C6380 All-in-One. Når vi tænder for den
(ikke fra stand-by), så udskrives altid en testside. Hvordan kan vi
undgå det? Den er koblet til en router og virker ellers ok.

Mvh. Poul

Fra : Bjarne Chr

Dato : 01-04-09 16:19

"Poul" <plod@mail.dk> skrev i meddelelsen
[...]

--------------
Der er to trin i printer testen
Har i prøvet at lægge testsiden op i scanneren
lige når den er udskrevet og køre en scanning
Ellers vil den blive ved med en testside hver gang i tænder.
Bc

Fra : Poul

Dato : 03-04-09 09:14

On 1 Apr., 17:18, "Bjarne Chr" <B...@Bc.invalid> wrote:
> [...]
> lige når den er udskrevet og køre en scanning
> Ellers vil den blive ved med en testside hver gang i tænder.

Hej Bjarne...
Mange tak. Det virkede sørme'. Så har jeg lært det.
Mvh. Poul