CDrom til Color Laserjet 2500
Fra : Svend

Dato : 31-03-09 04:05

Hej

Jeg har arvet denne printer fra jobbet, men den skriver desværre ikke
helt godt. Der kommer blå og gule streger over papiret for hver 5-6
cm.

Jeg har læst at man kan rense den ved at inde fra toolboxen som er et
program der følger med.

Desværre kan programmet ikke hentes fra hp's side. Er der en venlig
sjæl der kan smide et image af cdrommen eller sende den med posten ?

Mvh.
Svend

Fra : Hagar

Dato : 31-03-09 11:44

"Svend" <svendeh@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har du prøvet her http://shortlink.dk/bc0b56d5

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-03-09 17:13

Svend wrote:

> Jeg har læst at man kan rense den ved at inde fra toolboxen som er et

Hvor har du læst det?

Jesper Poulsen

Fra : Max

Dato : 31-03-09 17:25

Hej Svend

> Jeg har arvet denne printer fra jobbet, men den skriver desværre ikke
> helt godt. Der kommer blå og gule streger over papiret for hver 5-6

Sådan en har jeg også, med samme fejl, dog i sort og magenta.

> Desværre kan programmet ikke hentes fra hp's side. Er der en venlig
> sjæl der kan smide et image af cdrommen eller sende den med posten ?

Det findes ikke på CD'en, men man kan opdrive det på HP's
hjemmeside. Toolbox er forøvrigt en udvidelse af web interfacet
til printeren.

--
Mvh Max

Fra : Svend

Dato : 01-04-09 05:37

On 31 Mar., 12:43, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Desværre kan programmet ikke hentes fra hp's side. Er der en venlig
> sjæl der kan smide et image af cdrommen eller sende den med posten ?

Ja, det er kun drivere, og ikke den util jeg søger.

Mvh.
Svend

Fra : Svend

Dato : 01-04-09 05:39

On 31 Mar., 18:25, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> [...]
>
> Det findes ikke på CD'en, men man kan opdrive det på HP's
> hjemmeside. Toolbox er forøvrigt en udvidelse af web interfacet

Øv da, min printer har ikke net.....

--
Svend

Fra : Max

Dato : 01-04-09 13:33

Hej Svend

> Øv da, min printer har ikke net.....

Jeg beklager, jeg huskede forkert, den printer jeg havde
problemer var en 2600N. Så forkoldne for dig kan være
anderledes.

Sorry.

--
Mvh Max