Alternativ til Mac Mini
Fra : sokkehelten@gmail.co~

Dato : 27-03-09 03:04

Hej alle

Jeg er på jagt efter et billigere alternativ til en Mac Mini. Dvs. ca.
samme fysiske størrelse (16,5cm x 16,5cm x 5cm), og ca. samme hardware
ydelse. Jeg har kigget på Dell's Studio Hybrid, mens synes at prisen
ender på ca. det samme som Mac Mini'en. Dell'en har dog lidt
langsommere FSB og lidt mindre L2 cache.
Så hvad er der ellers af modeller der kunne være værdige alternativer?

Venlig hilsen
Mads

Fra : Ole C

Dato : 27-03-09 10:46

sokkehelten@gmail.com skrev blandt andet:

> [...]
> langsommere FSB og lidt mindre L2 cache.
> Så hvad er der ellers af modeller der kunne være værdige alternativer?

Det vil nok være en bedre idé at spørge i dk.edb.hardware.baerbar......

--
vh
Ole C

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-03-09 11:59

> Det vil nok være en bedre idé at spørge i dk.edb.hardware.baerbar......

Nu det jo madkasse maskiner og ikke bærbare

Stef

Fra : Ole C

Dato : 27-03-09 12:35

Stefan Jacobsen skrev blandt andet:

> Nu det jo madkasse maskiner og ikke bærbare

OK - var ikke helt opmærksom....

--
vh
Ole C

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-03-09 13:08

Stefan Jacobsen wrote:

> Nu det jo madkasse maskiner og ikke bærbare

En madkassemaskine rummer ofte bærbar-teknik - ellers vil den overophede.

Jesper Poulsen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-03-09 11:59

[...]

Fusi har dem her,
http://www.fujitsu-siemens.com/products/deskbound/personal_computers/esprimo_q_series.html

Stef

Fra : Steen

Dato : 02-04-09 18:02

<sokkehelten@gmail.com> wrote:

> [...]
> langsommere FSB og lidt mindre L2 cache.
> Så hvad er der ellers af modeller der kunne være værdige alternativer?

Tjek lige denne lille sag fra nVidia
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-309071.html

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-04-09 18:54