"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse 
news:216fa669-19aa-40d8-98f3-44177ace7451@e3g2000vbe.googlegroups.com...
http://ekstrabladet.dk/112/article1137981.ece
De skriver at der er en lille smule for meget gods på og der kun er
mindre materiel skade, jeg vil snarere sige at mere gods burde vel
gøre den kører lavere og at skaderne ser ret omfattende ud.
Jeg kan ikke forstå hvordan den kan stå sådan, er det pga. hans forsøg
på at komme fri ?
--
Christian......
http://www.yee-haw.dk
In C we had to code our own bugs. In Cpp we can inherit them.
C gives you enough rope to hang yourself. Cpp also gives you the tree
object to tie it to.
With C you can shoot yourself in the leg. With Cpp you can reuse the
bullet.
At chaufføren kan få EB til at tro på den historie kan jeg sagtens forstå.
Men at politiet sku hoppe på den.....nah - vel ?
Mer læs  i form af tungere ting får affjedringen til at synke - så er 
hængeren lavere end normalt.
Mer læs i form af højere læs på ladet - i en trailet med fast tag ? Helt 
ærligt....
"Jeg kører her hver dag..." - ja - det er vel på cykel.
Det er jo nu bevist at det er fysisk umuligt for det vogntog at køre under 
den bro 
 
At den så står på venstre sides hjul kan måske skyldes at da han mærker den 
går på - så gir han gas...og da broen på billederne ser ud til stadig at 
stige, der hvor kan kører under, skal den jo hænge bedre fast i højre kant 
af taget end i venstre. Og det er vel det, der får den til at kæntre.
Hmm - men hvis han nu har ret i at det er hans daglige rute - kan det så 
tænkes at det kun er trækkeren han kører der med hver dag - men med 
skiftende hængere ?
Så burde han vel være vant til at måle hængeren efter.
Ellers begynder han vel på det nu 
 
-- 
--------------------------------------
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejet spiller 
 
Suzuki Jimny når det spilder 
