FW Upgrade af Zywall 5 fejl
Fra : El-Trikker

Dato : 20-03-09 21:51

Hej

Har lavet en FW upgrade af en zywall 5, har hentet fw´en fra zyxels
hjemmeside.. og den skrev "fw upgrade complete - rebooting" men den bliver
ved med at stå og genstarte den kommer ikke helt op.. nogle gode ideer til
at få den på højkant igen??

//EL-Trikker

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-03-09 22:28

"El-Trikker" <info@REMOVElightstyling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved med at stå og genstarte den kommer ikke helt op.. nogle gode ideer til

Jeg lavede noget lignende på en 2'er engang.
Men du kan sende den i debug mode og sende firmware igen ved at sætte nogle
at kommandoer.
Hvis du googler kan du finde dem, jeg har ikke lige linket ved hånden.

Alternativt et kald til ZyXEL support kan nok finde den frem. Jeg kan ikke
lige finde det i supportnoten hos ZyXEL hvordan man gør det.

--
/Dennis
Cisco Aironet 1200 Accesspoint sælges

Fra : El-Trikker

Dato : 20-03-09 22:55

Super.. jeg har forbindelse til den i debug mode nu.. og har fundet en guide
på nettet til de kommandoer der skulle afsted.... så mon ikke problemet
løser sig nu..

Jeg takker ihvertfald for hintet til at blive ledet i den rigtige retning..

//EL-Trikker