Min Office Outlook 2007 laver datafejl ??
Fra : S Amsung

Dato : 19-03-09 21:37

Min Office Outlook 2007 laver datafejl

Når jeg åbner Outlook skriver den en datafil ikke blev lukket korrekt.
Og nederst vises et tandhjuls ikon der skriver datafil kontrol udføres.
Denne kontrol bliver ved med at køre/arbejde uendelig.
Når Outlook åbnes næste gang gentager det hele sig.
Prrogrammet kan godt bruges, blot kører det meget meget langsom. men der ser
ud til alle mine mapper er intakte.
Hvad kan jeg gøre ?

Morten

Fra : Mort1s1

Dato : 06-04-09 18:36

"S Amsung" <Ikke@nogen.da> skrev i meddelelsen
> [...]
> Når Outlook åbnes næste gang gentager det hele sig.
> Prrogrammet kan godt bruges, blot kører det meget meget langsom. men der

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig, blot fortælle at jeg har samme problem.
Jeg har for nyelig opdateret fra Office 2003 til Office 2007, hvorved
problemet opstod, og jeg har altså ikke haft held til at løse problemet,
så - kære brugere af gruppen - kom nu!

Mort1s1

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-04-09 21:40

S Amsung skrev:
> [...]
> Når Outlook åbnes næste gang gentager det hele sig.
> Prrogrammet kan godt bruges, blot kører det meget meget langsom. men der

Efter lidt søgen
http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA100758311033.aspx?pid=CH102499831033

--
Niels

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-04-09 12:24

On Thu, 19 Mar 2009 21:36:35 +0100, "S Amsung" <Ikke@nogen.da> wrote:

>Min Office Outlook 2007 laver datafejl

Skyldes ofte, at Outlook ikke er lukket korrekt. Derfor laver den en
test, der tager MEGET lang tid. Luk ikke Outlook før testen er færdig
- så skulle problemet ikke gentage sig.