Hvordan henvise til tidligere skrevet tråd
Fra : Per

Dato : 19-03-09 16:11

Hej NG !

Hvordan henviser man til en tidligere skrevet tråd ?

Jeg har set at nogen skriver noget a´ la

xxx skrev i en meddelse: news:45adadc68946654$78922@news.dk bla bla.

Dette link kan man så klikke på og derved se den tidligere tråd.

Jeg har altid fundet tråden på nettet (google grupper) og kopieret linket
ind i min meddelelse = ret besværligt

Hvordan gøre man det andet ?

Jeg bruger windows mail.

Mvh. Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-03-09 20:57

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev :

>Jeg har altid fundet tråden på nettet (google grupper) og kopieret linket
>ind i min meddelelse = ret besværligt
>
>Hvordan gøre man det andet ?

[Ctrl]+[F3] viser egenskaber i OE, så mon ikke også i WM?
--
Kerim

Fra : Per

Dato : 20-03-09 07:59

Kerim Ellentoft wrote:

> [Ctrl]+[F3] viser egenskaber i OE, så mon ikke også i WM?

Hej Kerim !

Jeg har prøvet som du skriver, men det virker ikke rigtig - jeg kan godt se
at der er en linie, men når jeg sætter den ind sker der ikke noget ved at
jeg trykker på den.

Jeg kan se at du skriver et svar til en i ms-windows gruppen (i går kl.
2143) hvor du selv henviser til en tidligere tråd - jeg har pastet dit svar
ind herunder

""Har du virkelig en Outlook Express i Vista?

Ellers samme svar, som her:

Hvordan har du gjort det ?

Det er lige nøjagtig det jeg efterlyser

mvh. Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-03-09 08:51

> [...]

>at der er en linie, men når jeg sætter den ind sker der ikke noget ved at

Er det ikke fordi, du har glemt at skrive news: foran?

Det skal du gøre manuelt.
--
Kerim

Fra : Per

Dato : 20-03-09 09:18

Kerim Ellentoft wrote:

> Er det ikke fordi, du har glemt at skrive news: foran?
>
> Det skal du gøre manuelt.

Der var den - det var lige det der skulle til.

Tak

mvh. Per